    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/02 - fotoplenery.eu
    Date: Tue, 12 Jan 2010 23:09:07 +0100

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 13:37:18 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > nie sadzisz chyba ze ktokolwiek majacy choc szczatkowy rozsadek moze
    > brac przez ulamek sekundy powaznie twoje wypwiedzi na temat
    > fotografii.

    Musiałem cię moje zdanie naprawdę dotknąć do żywego, skoro za wszelką cenę
    próbujesz udowodnić, że po prostu NIE MOGĘ mieć racji.

    > takie zdjecia jak robisz tutaj http://sonorov.deviantart.com/art/128-148236561
    >
    > sa na poziomie 8 - letniego dziscka , ktore dostalo swoj pierwszy
    > aparat do pierwszej komuni i wlasnie wyszlo na miasto zrobic pare
    > zdjec.

    Głębia twojej "artystyczności" faktycznie jest mi obca. I bardzo sobie to
    chwalę.

    > jesli stary kon po paru latach uzytkowania aparatu robi cos takiego
    > tzn ze cos z nim nie tak.

    Po pierwsze: skąd założenie, że używam aparatu parę lat?

    > kazda minuta jaka poswiecasz fotogrtafii jest czasem bezpowrotnie dla
    > ciebie straconym . nic z tego nie bedzie.

    Prawda, nie potrafię tak zmasakrować rzeczywistości na zdjęciach jak ty na
    swoich panoramach. Szkoda też, że poza napisaniem, że nie potrafię robić
    zdjęć nie zniżysz się do napisania dlaczego według ciebie są złe.

    > chyba ze to w ramach jakiejs terapii przepisano ci przez psychologa -
    > ale watpie, lekarze zalecaja raczej obcowanie ze zwierzetami , jazde
    > na koniu , glaskanie zwierzat futerkowych it.p.

    I przechodzimy do chamstwa. Dość późno, szczerze mówiąc, zwykle zaczynasz
    już na samym początku. Co się stało?

    > zajmij sie juz lepiej grami komputerowymi.

    Aj aj, naprawdę musiałem ci dopiec :)

    > koncze mialem dzisiaj dobry dzien a w zwiazku z tym i dobry humor ,
    > nawet nie troche rozbawilec swoja fachowa wiedza o wolfensteinie.
    > To jakis kamienny wilk ?- ma jednak cos wspolnego ze zwierzetami -
    > moze rzeczywiscie dobrze trafilem , przebywaj wiecej w towarzystwie
    > zwierzat - moze nawet nabierzesz oglady estetycznej.?

    Brak ci oryginalności w próbach obrażenia mnie. No i najgorsze dla ciebie,
    że w sumie to mam gdzieś czy próbujesz czy nie - obrażać się na byle makaka
    nie mam powodu, nawet jak pokazuje mi modzelowatą dupę. W końcu jest tylko
    małpą.

    http://onephoto.net/?id=3095#3095