  • Data: 2010-01-12 23:50:45
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/02 - fotoplenery.eu
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 00:34:49 +0100, Łukasz Bąk napisał(a):

    > A mi tam sama technika prezentacji przypadła do gustu. Ot, taka
    > nowinka, niepraktyczna. Efekciarska. Czasem takie rzeczy są. ;)
    >
    > Tylko na miłość boską po cholerę te foty takie odrealnione! Przy
    > tej efekciarskiej prezentacji robi się z tego zaćpany potwór.
    > Ciężkie w odbiorze.

    No ale ja cały czas w tym wątku piję do tego, że zamiast zdjęcia mamy tu
    grafikę komputerową. Odrealnioną i sztuczną poza granicę przyswajalności.
    Sama forma prezetacji 3D jest, powiedzmy, do przyjęcia, choć jej nie lubię
    i uważam, że jest dobra najwyżej na parę razy, a potem następuje przesyt.
    Stosowanie jej do wszystkiego co się nawinie zaś uważam tym bardziej za
    grubą przesadę.

    > Bywa, kiedy się przesadzi z formą.

    Bywa.