  • Data: 2010-01-13 07:16:07
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/02 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Jan., 00:11, Matusz <m...@w...pl> wrote:

    > Czy ja Ciebie obrażam? Wyzywam od alkoholików?
    > Współczuję Twoim bliskim. Chyba, że po chamsku traktujesz tylko
    > nieznajomych.
    > Matusz

    A Czy ja Ciebie obrazilem.?

    napisalem tylko ze jesli sie widzi rozowo to jest to typowe zjawisko
    dla delirium tremens.

    nie napisalem nigdzie ze jestes alkoholikiem.
    nie napisalem nigdzie , ze cierpisz na delirium tremens.
    zadalem tylko pytanie czy widzisz rozowe myszki.
    jesli szare drzewo jest na zdejciu rozowe , to szara mysz tez winna
    byc w tym kolorze swiatla rozowa.
    jesli poczules sie obrazony czy urazony , to nie bylo to moim zamiarem-
    przepraszam.