  • 31. Data: 2009-12-16 10:28:18
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:46b9.00000088.4b2679e4@newsgate.onet.pl...
    > Witam!

    >CIACH>
    > Wszystkich fotografujacych grupowiczow serdecznie zapraszam wiec
    > do nowego swiezutkiego watku Zdjecia Tygodnia

    To moze wreszcie ja cos zamieszcze

    Lekko juz swiateczna Warszawa
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    e-tygodnia-tydzien-2009/50/-894.html

    i Swiateczny Autoportret
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    e-tygodnia-tydzien-2009/50/swiateczny-autoportret-89
    5.html

    pozdrowienia

    --
    Osiak

  • 32. Data: 2009-12-16 10:30:38
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 16 Dez., 08:37, zly <b...@N...fm> wrote:

> [...]
    > to wygląda tak. Klikam link wyskakuje zamiast zdjęcia okienko z zapytaniem.
    > Aż z ciekawości po tym twoim poście dałem 'otwórz', zaczęło mi się ściągać
    > 'jądro' (!), no nic, zassało się. Otworzyło się okienko wyboru programu
    > którym chcę otworzyć nieznany plik. Wybrałem firefoxa. I cykl zaczął się od
    > nowa, okienko z zapytaniem zapisać czy otworzyć, zassanie, pytanie jaki
    > program i tak w kółko.
    > Nie możesz jak cywilizowany biały człowiek tego umieścić? Dokładnie każdy
    > zwraca ci uwagę, że robisz źle ale ty wiesz lepiej :/

    daj konkretena wskazowke jak ? co trawi Twoj sprzet ?

    pod firefoxem to moze nie latac ,
    wybierz IE , bedzie /powinno chodzic.
    albo wybierz IV .
    jest tyle egzotycznych programow , ktorych programisci tego programu
    do tworzenia swf nie przewidzieli prawdopodobnie.

    nie mam mozliwosci zamieszczenia tego na wlasnej stronie WWW.

  • 33. Data: 2009-12-16 14:04:03
    Od: XX YY <f...@g...com>

    slaby ruch w interesie w tym tygodniu wiec dorzucilem zwykle zdjecie ,
    zeby nie tylko panoramy.

    http://picasaweb.google.at/fotografie25/Fotki#slides
    how/5415833124092664898

    F11

    plik dziala tylko w oryginale , w cytatych , kopiach juz nie.

  • 34. Data: 2009-12-16 15:12:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > nie mam mozliwosci zamieszczenia tego na wlasnej stronie WWW.

    Masz. Wrzucasz skrypt, który pokazałem kilka postów wyżej w darmową
    domenę z friko.pl np.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 35. Data: 2009-12-16 17:34:38
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    XX YY pisze:

    > u mnie przed zaladowaniem podaje pelna nazwe pliku np taryfa nocna i
    > typ swf.
    >
    > po zaladowaniu rzeczywiscie nie jest w nazwie pliku napisane u mnie
    > explizied rozszerzenie , niemniej jednak we walsciwosciach podaje
    > jako typ pliku .swf czyli jest zapisany jako plik typu swf
    >
    > mozna prawa masza kliknac "otworz przy uzyciu" i wybrac program jaki
    > system zaproponuje.
    > Mnie proponuje w takim przypadku 3 programy , irfanviwe , windows IE
    > i cos tam.
    > Czy masz Irfanview zainstalowany ?

    nie mam InfranView i mieć nie zamierzam.
    Mój post miał na celu pokazanie Ci, że tylko najwięksi ignoranci
    odpowiadają (że tak od strony informatycznej odpowiem): SOA#1 (czyli
    Standardowa Odpowiedź Administratora: "U mnie działa").

    U innych nie działa i Ci to zgłaszam. Ja sobie poradzę, choć moje
    lenistwo nie zna granic.

    Po prostu robisz fajne fotki, chciałbym obejrzeć, ale żeby aż robić
    jakieś dodatkowe zabiegi ... fuj ...

    > to dziwi mnie ze nie potrafisz tak prostego problemu rozwiazac w tri
    > miga.
    >
    > Libiszewski sie doktoryzowal z otwierania moich plikow .
    > Czy aby nie robil tego doktoratu u Ciebie ;-)

    Bardzo złośliwie. Ja zgłosiłem - że nie działa - nie że ja nie umiem
    otworzyć.

    > a zreszta pomysl z dropbox nie pochodzi ode mnie , ktos z grupy
    > zaproponowal ten server.
    > Jesli teraz przejde na inny to byc moze bedzie teraz On niezadowolony.

    Nie znam tego dropboxa, ale to nie mój problem. Po prostu Ci zgłaszam
    problem. Jak uważasz, ze warto się tym zająć to się zajmij, uważasz, że
    nie warto - nie rób nic. Tyle.

    > stopka wskazuje , ze jestes promotorem raczej czesci samochodowych ,
    > nie prac dyplomowych.

    Znowu złośliwość ... nie umiesz bez tego żyć ?
    Miałem napisać w stopce, że można u mnie pisać prace magisterskie np. "z
    logiki drzew decyzyjnych" i że "zapraszam". Weź przestań.
    Stronę ze stopki polecam m.in ze względu na dobre ceny (choć nie tylko).
    Zresztą - nie umiesz pokazać poprawnie zdjęć na www, to się czepiasz ...
    mojej stopki ?

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 36. Data: 2009-12-16 17:38:40
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    XX YY pisze:

    > To oczywiste .
    > wniosek na zasadzie metody dowodowej - indukcji
    >
    > dziala u pierwszego osobnika majacego wspolczesny sprzet i
    > oprogramowanie (WSP) czyli u mnie
    >
    > dziala u dowolnego osobnika majacego WSP ( czyli u sprzatczki )
    > dziala u nastepnego osobnika majcego WSP
    >
    > a wiec na zasadzie indukcji wyciagam wniosek , ze dziala u
    > nieskonczonej liczby osobnikow majacych WSP czyli u wszystkich .
    >
    > Czy cos sie nie zgadza ?

    Tutaj coś z mojej branży ... :)

    Jakby wszyscy tak robili "badania naukowe" jak Ty robisz indukcję, to
    np. byśmy do dzisiaj chodzili na piechotę, zamiast latać samolotami, bo
    "przecież ja i jeszcze ktoś inny lubimy chodzić na piechotę i nigdzie
    nam się nie spieszy". Eh... naukowiec ;)

    Galerie być poprawnie zrobił, zamiast filozofować :)

    Wojtek

  • 37. Data: 2009-12-16 19:23:48
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > nie mam  InfranView i mieć nie zamierzam.

    i tu lezy pies pogrzebany !!!

    to tak jakbys nie mial przegladarki np. do plikow jpeg i mnie
    obwinial , ze ich nie mozesz zobaczyc !!!

    Zainstaluj przegladarke do pliku swf i je zobaczysz !!!
    zrobila to sprzataczka nie rozumiem dlaczego nie moze informatyk.
    to mozna wytlumaczyc tylko i wylacznie upartoscia i checia postawienia
    na swoim - w tym wypadku nieuzasadniona.
    Nieuzasadniona gdyz jednoczesnie chcialbys , ale nie chcesz.

    gdy chcialem zobaczyc panoramy Zbooy ( zreszta mojego mistrza ) to
    tez musialem zainstalowac program do nich czyli przegladarke. bez tego
    nie hu hu . I nie napisalem ani jednego maila do zbooya ze u mnie nie
    dziala.
    W milczeniu w ciagi 10 sek program sie zainstalowal.

> [...]
    > Standardowa Odpowiedź Administratora: "U mnie działa").
    >
    > U innych nie działa i Ci to zgłaszam. Ja sobie poradzę, choć moje

    Wlasnie powiedzialem jak moze to dzialac - mozna zainstalowac program
    IV. Chodzi tez pod internet explorer.

    Jesli ktos swiadomie decyduje sie na niekorzystnie z tych programow to
    musi sie liczyc z ewentualnymi ograniczeniami z powodu ich braku. Ja
    za to odpowiedzialnosci nie moge ponosic.

    > Po prostu robisz fajne fotki, chciałbym obejrzeć, ale żeby aż robić
    > jakieś dodatkowe zabiegi ... fuj ...

    > Bardzo złośliwie. Ja zgłosiłem - że nie działa - nie że ja nie umiem
    > otworzyć.

    dokladnie tak samo twierdzi Libiszewski , nawet pozniej sie przyznal
    ze potrafi otworzyc , ale ciagle byl adwokatem innych , ktorzy nie
    potrafia otworzyc. Rzeczywiscie jakby byl Twoim uczniem.

> [...]
    > nie warto - nie rób nic. Tyle.

    > Znowu złośliwość ... nie umiesz bez tego żyć ?

    zlosliwosc ??

    nigdy w zyciu.
    jestem tylko rzeczowy.

    widze ze promujesz jakis sklep z czesciami samochodowymi - jestes wiec
    tym samym promotorem czesci samochodowych , czy tego chcesz czy nie -
    tak wynika z stopki , ktora tutaj pelni role reklamy , czyli
    promotora.

    > Miałem napisać w stopce, że można u mnie pisać prace magisterskie np. "z
    > logiki drzew decyzyjnych" i że "zapraszam".

    wlasciwie dlaczego nie? . Chyba ze masz umowe z wlascicielem sklepu
    ze Ty promujesz jego sklep a on Ciebie ?
    Dla mnie to byloby calkiem zrozumiale i jak najbardziej logicznie
    uzasadnione , czasami nie wypada zbyt nachalnie promowac siebie
    samego. Zreszta to nie ma znaczenia , jesli odebrales to jako
    zlosliwosc to przepraszam .

  • 38. Data: 2009-12-16 19:29:24
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > I tak jest U WSZYSTKICH, tylko u tych trzech od indukcji jest inaczej :)

    :-)))))))))))))

    ich jest nieskonczenie duzo .

    > a mam podobnie przestarzały komp jak Ty.
    > Jak sie te *.swf na siłę wsadzi w chroma to dopiero widać.

    ale jak na sile ?

    walisz mlotem w kompa czy co ?

  • 39. Data: 2009-12-16 19:36:29
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Jakby wszyscy tak robili "badania naukowe" jak Ty robisz indukcję,

    to nie sa badania naukowe .

    to tylko jedna ze stosowanych metod dowodowych w logice. , ktora nie
    sluzy dowodzeniu nieskonczonosci , ale pozwala udowodnic istnienie
    pewnych cech na zbiorze nieskonczonym.

    zreszta zastosowalem tutaj przewrotnie i adekwatnie do klasy pytania.
    Nie sadze by autor pytania zauwazyl " niuanse".

  • 40. Data: 2009-12-16 20:25:02
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    XX YY pisze:

> [...]
    > na swoim - w tym wypadku nieuzasadniona.
    > Nieuzasadniona gdyz jednoczesnie chcialbys , ale nie chcesz.

    My do Ciebie po ludzku, po dobroci, a Ty jak koń w swoją stronę. Ja
    rozumiem, że dla niektórych osób InfranView=przeglądarka swf.

    Ale informuję, że tak nie jest. Owszem InfranView potrafi odtwarzać swf,
    ale do tego wystarczy po prostu plugin flash w przeglądarce.

    co do panoram zbooya, które uważam za świetne ... hm ... nic do nich nie
    musiałem doinstalowywać. One po prostu działają. W przeciwieństwie do
    Twoich.
    I to nie tylko ja zgłaszam, ale widzę, że wiele osób, ale jak osioł się
    zapierasz i stale, że u "dwóch osób działa to uogólnijmy to na
    wszystkich". Można sytuację odwrócić i jeden wyjątek powoduje, że całe
    twierdzenie jest błędne :)

    Wojtek