    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Date: Wed, 16 Dec 2009 02:30:38 -0800 (PST)

    On 16 Dez., 08:37, zly <b...@N...fm> wrote:

    > Ja co prawda mam dość przestarzały sprzęt, 4x3,2ghz, karty 4850 w CF i
    > tylko 4gb ddr3, wszystko na windowsie 7 i najnowszym Fierfoxie, ale u mnie
    > to wygląda tak. Klikam link wyskakuje zamiast zdjęcia okienko z zapytaniem.
    > Aż z ciekawości po tym twoim poście dałem 'otwórz', zaczęło mi się ściągać
    > 'jądro' (!), no nic, zassało się. Otworzyło się okienko wyboru programu
    > którym chcę otworzyć nieznany plik. Wybrałem firefoxa. I cykl zaczął się od
    > nowa, okienko z zapytaniem zapisać czy otworzyć, zassanie, pytanie jaki
    > program i tak w kółko.
> [...]

    daj konkretena wskazowke jak ? co trawi Twoj sprzet ?

    pod firefoxem to moze nie latac ,
    wybierz IE , bedzie /powinno chodzic.
    albo wybierz IV .
    jest tyle egzotycznych programow , ktorych programisci tego programu
    do tworzenia swf nie przewidzieli prawdopodobnie.

    nie mam mozliwosci zamieszczenia tego na wlasnej stronie WWW.