  • 21. Data: 2009-12-15 21:57:49
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 21:51:59 +0100, QkamCoSieDzieje napisał(a):

    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > A skad wiesz jak dziala u WSZYSTKICH? :)

    Wątpisz we wszechwiedzę XX YY? Ty bezbożniku! ;)

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 22. Data: 2009-12-15 22:09:42
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    XX YY pisze:

    > U mnie i u wszystkich innych dysponujacych wspolczesnym sprzetem i
    > wspolczesnym oprogramowaniem dziala to w ten sposob, ze naciskam
    > najpierw link , potem otworz - i to wszystko . po ok 1 minuty
    > panorama startuje sama.
    > ta jedna minuta wynika z wielkosci pliku ok 8 - 12 mb.

    Łącze to nie problem, mam do dyspozycji jakieś 150Mbitów to internetu -
    zatem to nie problem :)

    nie mam takiej opcji o jakiej piszesz. I nie zależy to jak piszesz "od
    współczesnego sprzętu" ale od oprogramowania.

    Klikając na link podany przez Ciebie plik się pobiera. Ma nazwę (jeden z
    nich) "jadro" i nic więcej - Windows pyta mnie w czym ma mi to otworzyć.
    Plik pobrany nie ma rozszerzenia.

    Używam Thunderbirda i Firefoxa jako przeglądarki. Spróbuj - nie wszyscy
    używają takiego softu jak Ty - cokolwiek by to było (choć się domyślam)

    > im ktos uwaza sie za wiekszego fachowca w dziedzinie informatyki tym
    > wieksze problemy ma z otwarciem banalnego pliku.
    > Widac uczono was niedosc elastycznie.
    > Albo inaczej mowiac - malo elestycznego podejscia do zaganienia.
    > czy to aby nie jest jakis tani licencjat ?

    No cóż. Licencjaty i magisterki to ludzie u mnie bronią jako u promotora ;)

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 23. Data: 2009-12-16 07:10:06
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 15 Dez., 21:51, "QkamCoSieDzieje" <q...@H...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    wiadomoscinews:8eb2a091-8471-4e01-a527-9a999b04d3c5@
    m16g2000yqc.googlegroups.com...

    > A skad wiesz jak dziala u WSZYSTKICH? :)

    To oczywiste .
    wniosek na zasadzie metody dowodowej - indukcji

    dziala u pierwszego osobnika majacego wspolczesny sprzet i
    oprogramowanie (WSP) czyli u mnie

    dziala u dowolnego osobnika majacego WSP ( czyli u sprzatczki )
    dziala u nastepnego osobnika majcego WSP

    a wiec na zasadzie indukcji wyciagam wniosek , ze dziala u
    nieskonczonej liczby osobnikow majacych WSP czyli u wszystkich .

    Czy cos sie nie zgadza ?

    he , he , he

  • 24. Data: 2009-12-16 07:35:45
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Klikając na link podany przez Ciebie plik się pobiera. Ma nazwę (jeden z
    > nich) "jadro" i nic więcej - Windows pyta mnie w czym ma mi to otworzyć.
    > Plik pobrany nie ma rozszerzenia.

    to ciekawe.

    u mnie przed zaladowaniem podaje pelna nazwe pliku np taryfa nocna i
    typ swf.

    po zaladowaniu rzeczywiscie nie jest w nazwie pliku napisane u mnie
    explizied rozszerzenie , niemniej jednak we walsciwosciach podaje
    jako typ pliku .swf czyli jest zapisany jako plik typu swf

    mozna prawa masza kliknac "otworz przy uzyciu" i wybrac program jaki
    system zaproponuje.
    Mnie proponuje w takim przypadku 3 programy , irfanviwe , windows IE
    i cos tam.

    Czy masz Irfanview zainstalowany ?

    Mnie te problemy zdumiewaja nieco , dlatego ze sam jestem zaskoczony
    jak to ladnie sie u mnie otwiera.
    Zadnej roznicy do panoram otwieranych " klasycznie " - do czego
    zreszta tez trzeby dysponowac odpowiednim oprogramowaniem. Tzn sorry
    roznica jest. W trakcie ladowania " klasycznie " wizisz postep w
    otwieraniu sie panoramy . w moim przypadku nie . widac jedynie postep
    w ladowani pliku w postaci pasku - zasadniczo jednak w komputerze
    dzieje sie to samo.
    Klasycznie dziala to tak ze zostaje sciagniete zdjecie panoramy
    plaskiej np w formacie jpeg. i przez Twoj soft flash jest
    odpowiednio interpretowane u mnie tak , ze pobrany plik jest juz w
    formacie swf i przez odpowieni soft tez jest interpretowany.

    > Używam Thunderbirda i Firefoxa jako przeglądarki. Spróbuj - nie wszyscy
    > używają takiego softu jak Ty - cokolwiek by to było (choć się domyślam)

    Nie bardzo mam ochote i czas na experymentowanie z komputerem.
    Mozliwosci kombinacji jest wiele , a w gruncie rzeczy wioda one
    zawsze do tej samej informacji , ktora ktos zamiescil na drugim koncu
    polaczenia.
    Nie bardzo mam mozliwosci na takie formalne experymnety - moj czas
    jest mi za drogi , albo inaczej mowiac musze go przeznaczyc na inne
    cele.

    > No cóż. Licencjaty i magisterki to ludzie u mnie bronią jako u promotora ;)

    to dziwi mnie ze nie potrafisz tak prostego problemu rozwiazac w tri
    miga.

    Libiszewski sie doktoryzowal z otwierania moich plikow .
    Czy aby nie robil tego doktoratu u Ciebie ;-)

    a zreszta pomysl z dropbox nie pochodzi ode mnie , ktos z grupy
    zaproponowal ten server.
    Jesli teraz przejde na inny to byc moze bedzie teraz On niezadowolony.

    Zawsze musi byc ktos niezadowolony , po to by mozna bylo
    zidentyfikowac zadowolenie.

    Zreszta dropbox ma kolosalna zalete - pliki sa z niego usuwane po
    dwoch tygodniach automatycznie.
    Nie musze tym zarzadzac , a panoramy staja sie dzieki temu
    efemerydyczne .

    Np na picasie wisza moje zdjecia od roku , te same . Kiedy tam wchodze
    zwyczajnie mnie wnerwiaaja , ciagle to samo , do znudzenia , nie moge
    wiecej patrzec , mimo ze takie piekne ;-) .

    ps
    stopka wskazuje , ze jestes promotorem raczej czesci samochodowych ,
    nie prac dyplomowych.

  • 25. Data: 2009-12-16 07:37:33
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 11:54:37 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

> [...]
    > panorama startuje sama.
    > ta jedna minuta wynika z wielkosci pliku ok 8 - 12 mb.

    Ja co prawda mam dość przestarzały sprzęt, 4x3,2ghz, karty 4850 w CF i
    tylko 4gb ddr3, wszystko na windowsie 7 i najnowszym Fierfoxie, ale u mnie
    to wygląda tak. Klikam link wyskakuje zamiast zdjęcia okienko z zapytaniem.
    Aż z ciekawości po tym twoim poście dałem 'otwórz', zaczęło mi się ściągać
    'jądro' (!), no nic, zassało się. Otworzyło się okienko wyboru programu
    którym chcę otworzyć nieznany plik. Wybrałem firefoxa. I cykl zaczął się od
    nowa, okienko z zapytaniem zapisać czy otworzyć, zassanie, pytanie jaki
    program i tak w kółko.
    Nie możesz jak cywilizowany biały człowiek tego umieścić? Dokładnie każdy
    zwraca ci uwagę, że robisz źle ale ty wiesz lepiej :/

    --
    marcin

  • 26. Data: 2009-12-16 07:42:40
    Od: ps <p...@g...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    (..)
    > Blablabla...
    > Masz tu, pierdoło, przykład na osadzenie flesza w htmlu. Przepisz,
    > dokonaj przeróbek w wymiarach, nazwie pliku i skończ błaznować.
    >

    > <object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" (..)
    > </object>

    Przesadziłeś. Znaczy, z wiarą w ludzi... powinieneś mu jeszcze wskazać,
    gdzie dokonać tych przeróbek w wymiarach i nazwie pliku. :D

  • 27. Data: 2009-12-16 07:48:01
    Od: ps <p...@g...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > No i o wykresie zapomniałem... natychmiastowym :)

    Nie wiem, czy miastowym, ale na tych parę linii kodu by się wykres
    przydał. Nawet bardzo! ;-)

  • 28. Data: 2009-12-16 07:49:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ps pisze:
    > Przesadziłeś. Znaczy, z wiarą w ludzi... powinieneś mu jeszcze wskazać,
    > gdzie dokonać tych przeróbek w wymiarach i nazwie pliku. :D

    No i o wykresie zapomniałem... natychmiastowym :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 29. Data: 2009-12-16 08:14:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > u mnie przed zaladowaniem podaje pelna nazwe pliku np taryfa nocna i
    > typ swf.

    A u mnie dziś osiem pajacyków tańczyło nad zielonym okiem stawu
    pachnącego cynamonem, a zewsząd brzmiał śpiew dziewic niczym szklanych
    dzwoneczków szelest aż się obudziłem...

    > Mnie proponuje w takim przypadku 3 programy , irfanviwe , windows IE
    > i cos tam.

    Coś tam! Coś tam otwiera wszystko i rozwiązuje każdy problem!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /aby wybrać opcję pierwszą wciśnij dwójkę/

  • 30. Data: 2009-12-16 09:23:55
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > od
    > nowa, okienko z zapytaniem zapisać czy otworzyć, zassanie, pytanie jaki

    I tak jest U WSZYSTKICH, tylko u tych trzech od indukcji jest inaczej :)
    a mam podobnie przestarzały komp jak Ty.
    Jak sie te *.swf na siłę wsadzi w chroma to dopiero widać.

    JD