    From: crazy bejbi <t...@n...ma>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Date: Wed, 16 Dec 2009 18:34:38 +0100

    XX YY pisze:

    > u mnie przed zaladowaniem podaje pelna nazwe pliku np taryfa nocna i
    > typ swf.
    >
    > po zaladowaniu rzeczywiscie nie jest w nazwie pliku napisane u mnie
    > explizied rozszerzenie , niemniej jednak we walsciwosciach podaje
    > jako typ pliku .swf czyli jest zapisany jako plik typu swf
    >
    > mozna prawa masza kliknac "otworz przy uzyciu" i wybrac program jaki
    > system zaproponuje.
    > Mnie proponuje w takim przypadku 3 programy , irfanviwe , windows IE
    > i cos tam.
    > Czy masz Irfanview zainstalowany ?

    nie mam InfranView i mieć nie zamierzam.
    Mój post miał na celu pokazanie Ci, że tylko najwięksi ignoranci
    odpowiadają (że tak od strony informatycznej odpowiem): SOA#1 (czyli
    Standardowa Odpowiedź Administratora: "U mnie działa").

    U innych nie działa i Ci to zgłaszam. Ja sobie poradzę, choć moje
    lenistwo nie zna granic.

    Po prostu robisz fajne fotki, chciałbym obejrzeć, ale żeby aż robić
    jakieś dodatkowe zabiegi ... fuj ...

    > to dziwi mnie ze nie potrafisz tak prostego problemu rozwiazac w tri
    > miga.
    >
    > Libiszewski sie doktoryzowal z otwierania moich plikow .
    > Czy aby nie robil tego doktoratu u Ciebie ;-)

    Bardzo złośliwie. Ja zgłosiłem - że nie działa - nie że ja nie umiem
    otworzyć.

    > a zreszta pomysl z dropbox nie pochodzi ode mnie , ktos z grupy
    > zaproponowal ten server.
    > Jesli teraz przejde na inny to byc moze bedzie teraz On niezadowolony.

    Nie znam tego dropboxa, ale to nie mój problem. Po prostu Ci zgłaszam
    problem. Jak uważasz, ze warto się tym zająć to się zajmij, uważasz, że
    nie warto - nie rób nic. Tyle.

    > stopka wskazuje , ze jestes promotorem raczej czesci samochodowych ,
    > nie prac dyplomowych.

    Znowu złośliwość ... nie umiesz bez tego żyć ?
    Miałem napisać w stopce, że można u mnie pisać prace magisterskie np. "z
    logiki drzew decyzyjnych" i że "zapraszam". Weź przestań.
    Stronę ze stopki polecam m.in ze względu na dobre ceny (choć nie tylko).
    Zresztą - nie umiesz pokazać poprawnie zdjęć na www, to się czepiasz ...
    mojej stopki ?

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7