  • 31. Data: 2009-11-18 23:08:48
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/46 - fotoplenery.eu
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > Polecam w tej chwili Tatry, pusto, w kolejce na Kasprowy kilka osób, a
    > na szlaku najbardziej rozłażonym szlaku spotkałem dwójkę turystów.

    Eeee tam, to dla pustelników.
    Ludzie to zwierzęta stadne. :-)

    --
    Mirek

  • 32. Data: 2009-11-19 07:22:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:

    > Eeee tam, to dla pustelników.
    > Ludzie to zwierzęta stadne. :-)

    No to mnie coś musieli ukręcić przy porodzie ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 33. Data: 2009-11-19 07:39:16
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > No to mnie coś musieli ukręcić przy porodzie ;)

    Pewnie przez pomyłkę, w końcu pępowina też na "p". ;-)

    --
    Mirek

  • 34. Data: 2009-11-19 07:52:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:

    > Pewnie przez pomyłkę, w końcu pępowina też na "p". ;-)

    Przypomniała mi się końcowa scena Hanka Azarii w Ulubieńcach Ameryki ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /bardzo polecam ten telefon bo sam go mam/

  • 35. Data: 2009-11-19 07:58:49
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Przypomniała mi się końcowa scena Hanka Azarii w Ulubieńcach Ameryki ;)

    A nie z Seksmisji? ;-)

    --
    Mirek

  • 36. Data: 2009-11-19 08:17:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:

    > A nie z Seksmisji? ;-)

    No, tam to nie chcieli sobie odciąć. W wymienionym przeze mnie filmie
    pan chciał udowadniać, że wszystko jest gdzie trzeba i słusznych
    rozmiarach :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie choruję na grypę bo nie czytam tabloidów/

  • 37. Data: 2009-11-19 08:22:13
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > No, tam to nie chcieli sobie odciąć. W wymienionym przeze mnie filmie
    > pan chciał udowadniać, że wszystko jest gdzie trzeba i słusznych
    > rozmiarach :)

    Chyba nie widziałem tego filmu.

    --
    Mirek

  • 38. Data: 2009-11-19 08:22:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Chyba nie widziałem tego filmu.

    Taki średni, ale do popkornu może być.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /uwaga! - opinie, które głoszę nie stanowią prawa, dogmatów ani aksjomatów/

  • 39. Data: 2009-11-19 08:32:17
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 08:22:36 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > No to mnie coś musieli ukręcić przy porodzie ;)

    Kiedyś się mówiło że pewnie jak przydzielali instynkt stadny to musiałeś
    stać w kolejce po coś innego... Ech... narobiłeś mi smaka na te puste
    góry... Tyle że ja jeszcze pominąłem kolejkę po zamiłowanie do śniegu ;-)

    A przy okazji tego wątku przypomniało mi się, że zrobiłem ostatnio zdjęcie:
    http://www.pbase.com/hfoto/image/119521703
    Nadal robię mniej niż Qba ale zawsze coś ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 40. Data: 2009-11-19 10:11:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 09:32:17 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > A przy okazji tego wątku przypomniało mi się, że zrobiłem ostatnio zdjęcie:
    > http://www.pbase.com/hfoto/image/119521703
    > Nadal robię mniej niż Qba ale zawsze coś ;-)

    A czemu on się patrzy w obiektyw zamiast na to co robi? ;)

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer