  • 1. Data: 2009-11-16 19:16:21
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/46 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Zaczyna sie nowy tydzien czas wiec otworzyc nowy watek
    do nadsylania zdjec. W poprzednim miala miejsce m.in.
    wiwisekcja zdjec Janka, ktora zreszta tak sie skrzaczyla
    i zapetlila ze na koniec nie wiedzialem kto komu odpowiada i czy
    jest za czy przeciw ;)

    Mnie z kolei spodobalo sie to zdjecie Krzyśka (bo to chyba on kryje sie
    pod nickiem Czarna Skrzynka?)

    http://img294.yfrog.com/img294/816/wysoczyzna.jpg

    Wszystkim autorom i dyskutantom dziekuje za udzial naszej zabawie
    i prosze o jeszcze.

    Ja na razie niczego nie dorzucam - moze jak troszke odsapniecie
    od jesiennych swiatel i cieni a ja znajde chwile czasu to cos
    obrobie.

    Jak zwykle przypominam, że
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-11-16 19:22:58
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/46 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com>

    zaczarowany park , zaczarowana latarnia

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=9D23710AE07DB02B
    2C1DC978A2652F08

    wymaga nieco cierpliwosci i wyobrazni ;-)

  • 3. Data: 2009-11-16 20:50:59
    Od: "Piotr Borys Sikora" <s...@p...onet.pl>

    No to ja też w tym tygodniu o latarni

    Retro present:
    http://www.photoactive.chicadii.com//index.php?optio
    n=com_content&task=view&id=358&Itemid=92

    Pozdrawiam
    Piotr Borys Sikora
    www.photoactive.chicadii.com
    www.immage.pl

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4613
    (20091116) __________

  • 4. Data: 2009-11-16 21:09:22
    Od: f...@a...pl

    http://img688.imageshack.us/img688/9516/mgla.jpg
    --
    FKV

  • 5. Data: 2009-11-16 21:10:12
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Zaczyna sie nowy tydzien czas wiec otworzyc nowy watek

    Kilka geometrycznych wprawek:

    http://mgpl.deviantart.com/art/372-143569518
    http://mgpl.deviantart.com/art/370-143569128
    http://mgpl.deviantart.com/art/371-143569449
    http://mgpl.deviantart.com/art/375-143569745

    --
    pzdr.
    mg

  • 6. Data: 2009-11-16 22:34:55
    Od: Matusz <m...@w...pl>

    A jednak fotografia.

    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/016.jpg

    Matusz

  • 7. Data: 2009-11-16 22:53:31
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    http://c.wrzuta.pl/wi15785/3166d27c00190d8d4b01d793/
    0/04aabb2ca7

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2009-11-16 23:17:14
    Od: "Krzysztof Nowaczyk" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > http://img294.yfrog.com/img294/816/wysoczyzna.jpg

    Hej!, Tak, to moje zdjecie.
    Dzisiaj w podobnych klimatach jesiennych:
    http://photosquad.pl/temp/wierzby.jpg

    Pozdr.
    Krzysiek Nowaczyk
    www.photosquad.pl/galeria

  • 9. Data: 2009-11-16 23:36:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Po wycieczce rowerowej.

    http://sonorov.deviantart.com/art/98-143606658
    http://sonorov.deviantart.com/art/96-143604455
    http://sonorov.deviantart.com/art/90-143601511

  • 10. Data: 2009-11-17 06:41:51
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Nov., 00:36, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:
    > Po wycieczce rowerowej.
    >
    > http://sonorov.deviantart.com/art/98-143606658http:/
    /sonorov.deviantart.com/art/96-143604455http://sonor
    ov.deviantart.com/art/90-143601511

    > --
    > Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    > "It is a proud and lonely thing to be a prince of Amber, incapable of
    > trust. I wasn't real fond of it just then, but there I was".

    nawet gdybys robil te zdjecia z mopedu to im nic nie pomoze.

    litosci - Libiszewski chociaz jakies elementarne wyczucie co i jak
    fotografowac.
    jak mozna wypuscic dziewczynioe z glowy patyk ?
    zanizasz dramatycznie srednia.

    zanim wyslesz to moze poradz sie kogos w poblizu?
    moze jest jakies kolko fotograficzne w pobliskiej szkole - poprosisz
    to chlopcy podpowiedza.