  • 11. Data: 2009-11-17 06:50:25
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/46 - fotoplenery.eu
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 17 Nov 2009 00:36:33 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    Jezioro Mjřsa koło Hamaru:

    http://www.kruczy.net/tmp/2009111503minipano.jpg
    http://www.kruczy.net/tmp/2009111503mini.jpg

    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 12. Data: 2009-11-17 07:16:50
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Mnie z kolei spodobalo sie to zdjecie Krzyśka (bo to chyba on kryje sie
    > pod nickiem Czarna Skrzynka?)
    > http://img294.yfrog.com/img294/816/wysoczyzna.jpg

    Dobre! W koncu LDR ;)

  • 13. Data: 2009-11-17 07:16:53
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Mnie z kolei spodobalo sie to zdjecie Krzyśka (bo to chyba on kryje sie
    > pod nickiem Czarna Skrzynka?)
    >
    > http://img294.yfrog.com/img294/816/wysoczyzna.jpg

    szary nudny placek

  • 14. Data: 2009-11-17 07:18:31
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Uzytkownik "mg" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Kilka geometrycznych wprawek:
    >
    > http://mgpl.deviantart.com/art/372-143569518
    > http://mgpl.deviantart.com/art/370-143569128
    > http://mgpl.deviantart.com/art/371-143569449
    > http://mgpl.deviantart.com/art/375-143569745

    pomysl jest, wart pociagniecia tematu

  • 15. Data: 2009-11-17 07:20:13
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    k.googlegroups.com...
    > zaczarowany park , zaczarowana latarnia
    >
    > http://www.DropBox.pl/file.php?name=9D23710AE07DB02B
    2C1DC978A2652F08

    > wymaga nieco cierpliwosci i wyobrazni ;-)

    nie da sie tego otworzyc

  • 16. Data: 2009-11-17 07:28:22
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Nov., 08:20, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:b0781c74-867f-42c0-b44e-5e0218604ac2@
    v25g2000yqk.googlegroups.com...

    B2C1DC978A2652F08

    > nie da sie tego otworzyc

    to dobrze.

    jestes znany tutaj z glupawych komentarzy wiec lepiej nie otwieraj.

  • 17. Data: 2009-11-17 07:50:16
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 17 Nov 2009 07:50:25 +0100, Grzegorz Krukowski
    <r...@o...pl> wrote:

    Pomyłka, powinno być:
    http://www.kruczy.net/tmp/2009111501minipano.jpg

  • 18. Data: 2009-11-17 08:07:39
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    > szary nudny placek

    Kokosowy ;)

  • 19. Data: 2009-11-17 10:07:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 22:41:51 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > zanim wyslesz to moze poradz sie kogos w poblizu?
    > moze jest jakies kolko fotograficzne w pobliskiej szkole - poprosisz
    > to chlopcy podpowiedza.

    A ty mnie przypadkiem do końca roku nie umieściłeś w KFie? Jak mogę ci
    odpowiedzieć w tej sytuacji?

    Inna rzecz, że nie warto.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 20. Data: 2009-11-17 12:31:45
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > to dobrze.
    >
    > jestes znany tutaj z glupawych komentarzy wiec lepiej nie otwieraj.

    dla Ciebie na pewno dobrze;)