  • 21. Data: 2009-10-14 18:57:10
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/41 - fotoplenery.eu
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Thomas pisze:
    [..]
    > 10 pln jeszcze nie tak zle. Bedac niedawno w Bulgarii w jakims
    > monastyrze (bodajze w Tarnovie) oplata za robienie zdjec to bylo w
    > przeliczeniu na nasze ok 60 pln. To juz lekka przesada.

    za 60PLN to bym wolał kupić album ze zdjęciami z tamtego miejsca (o ile
    byłby do kupienia). Oj nie, pewno by kosztował ze 150PLN.

    --
    pozdr,
    W.

  • 22. Data: 2009-10-14 19:04:44
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Thomas pisze:
    > [..]
    >
    > za 60PLN to bym wolał kupić album ze zdjęciami z tamtego miejsca (o ile
    > byłby do kupienia). Oj nie, pewno by kosztował ze 150PLN.

    No wiec wlasnie. Cala wycieczka zbojkotowala ta miejscowke (choc na wejscie
    trzeba bylo wykupic bilet). Nikt nie pstryknal ani jednego zdjecia, co
    wiecej nic nikt nie kupil sklepiku z suwenirami, ktory byl na miejscu.
    Z ciekawosci spytalem pania, ktora tam oprowadzala, czy czasem nie
    przesadzili z cena za te zdjecia jesli miejsce jest wlasnoscia bylo nie
    bylo panstwa i jest dziedzictwem kulturowym. I co mi moga ewentualnie
    zrobic jesli bym pstryknal 3-4 fotki by miec pamiatka, badz pokazac
    znajomym gdzie bylem. Cos tam zabulgotala i parsknela niejasno. Wiec
    skomentowalem, ze trudno.. nic sie o nich nikt w Polsce nie dowie i nie
    zobaczy (choc teraz sie wlasnie dowiadujecie ;-) na ich wlasne zyczenie.

    Thomas

  • 23. Data: 2009-10-14 19:50:48
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Okt., 21:04, "Thomas" <a...@b...pl> wrote:
    > Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w
    wiadomościnews:hb56u6$5hu$2@inews.gazeta.pl...

    tarnow lezy nie w bulgarii tylko w malopolsce i nie monastyr tylko
    katedra.

  • 24. Data: 2009-10-14 20:01:21
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > przeliczeniu na nasze ok 60 pln. To juz lekka przesada.
    >

    >tarnow lezy nie w bulgarii tylko w malopolsce i nie monastyr tylko

    No popatrz. To ja nie wiem gdzie bylem? :P
    Moja wina - bylo uscislic:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Veliko_Tarnovo

    a konkretnie chodzilo o twierdze Tsarevets i kosciol stajacy na jej
    szczycie:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tsarevets

    Thomas

  • 25. Data: 2009-10-15 06:09:03
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Okt., 22:01, "Thomas" <a...@b...pl> wrote:
> [...]
    > Moja wina - bylo uscislic:http://en.wikipedia.org/wiki/Veliko_Tarnovo
    >
    > a konkretnie chodzilo o twierdze Tsarevets i kosciol stajacy na jej

    z tego linku wynika ze :

    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tarnow_200807
    08_4171.jpg

  • 26. Data: 2009-10-15 11:44:37
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Arek (G)" napisał

    > Niestety typowo polska wiocha (dopłata za robienie zdjęć).

    To nie żadna wiocha. Każdy obiekt w ten sposób zarabia nieco na swoje
    utrzymanie, gdyby liczył w 100% na budżet to już dawno nie byłoby co
    oglądać. Choć i tak nie jest dobrze...

    Wiocha, choć nie powiedziałbym - typowo polska, to jebnięcie na zabytku
    tablicy formatu A3 z zakazem robienia zdjęć plus ochroniarz łypiący
    podejrzliwie na aparat. W Żelazowej Woli tak jest.
    Czyli jest coś typowego w naszych realiach - tyle o ile legalny zakaz i
    awantura wisząca w powietrzu.

    adam

  • 27. Data: 2009-10-15 19:02:13
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    http://c.wrzuta.pl/wi12444/645f8d250009b62c4ad770ee/
    0/imgp0069

    --
    Yogi(n)

  • 28. Data: 2009-10-15 19:59:29
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >z tego linku wynika ze :
    >
    >http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tarnow_20080
    708_4171.jpg

    No spoko. Nie uscislilem, ze chodzilo o Tarnovo, a nie Tarnow. Podalem
    gdzie i co i jak :) Jakkolwiek odmiana - "Gdzie? W Tarnowie (Tarnovie)"
    jest taka sama :)

    Thomas

  • 29. Data: 2009-10-15 20:04:58
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com>
    napisał w wiadomości news:4ad70b21$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > podejrzliwie na aparat. W Żelazowej Woli tak jest.
    > Czyli jest coś typowego w naszych realiach - tyle o ile legalny zakaz i

    No a tak powaznie, wg. prawa to wolno komukolwiek takie tablice wywieszac i
    "zadac nierobienia zdjec"? Ja rozumiem jeszcze jak obiekt jest prywatna
    wlasnoscia, choc to tez cos dziwnie. Bo jesli jest przeznaczony do
    publicznego zwiedzania, to niby czemu nie moge "cyknac sobnie fotki"?
    Jak ide ulica i po jednej i drugiej strony mam prywatne budynki to zdjecia
    moge robic i nikt mi nie zabroni.

    Thomas

  • 30. Data: 2009-10-15 21:06:10
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    http://c.wrzuta.pl/wi18944/a3001027002755054ad78cb5/
    0/imgp1378_
    http://c.wrzuta.pl/wi18128/59e543ea0012c5964ad78cd3/
    0/imgp3486_

    W tym drugim kadr mógłby być o wiele lepszy, za to oba nie były niczym
    obrabiane ani poprawiane. Ot jpgi prosto z puszki (tylko pomniejszone rzecz
    jasna).

    --
    Yogi(n)