  • 41. Data: 2009-10-16 11:00:32
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/41 - fotoplenery.eu
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 03:12:53 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

> [...]
    /sonorov.deviantart.com/art/60-140292651http://sonor
    ov.deviantart.com/art/63-140294533http://sonorov.dev
    iantart.com/art/61-140293188http://sonorov.deviantar
    t.com/art/62-140294295

    > tu masz podobne troche lepiej obrobione
    >
    > http://at.wetter.com/webcams_galerien/webcams/webcam
    _ansicht/?wid=16546

    Lipa, brak panoram sferycznych zrobionych z HDRów.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 42. Data: 2009-10-16 11:57:36
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Thomas" napisał

    > No a tak powaznie, wg. prawa to wolno komukolwiek takie tablice wywieszac
    > i "zadac nierobienia zdjec"? Ja rozumiem jeszcze jak obiekt jest prywatna
    > wlasnoscia, choc to tez cos dziwnie. Bo jesli jest przeznaczony do
    > publicznego zwiedzania, to niby czemu nie moge "cyknac sobnie fotki"?
    > Jak ide ulica i po jednej i drugiej strony mam prywatne budynki to zdjecia
    > moge robic i nikt mi nie zabroni.

    Przepisy są dość jasne.
    Tyle, że nie o same przepisy tu biega, a o ich swobodną interpretację według
    widzimisię jakiegoś tępego ochroniarza, któremu "kazał szef" niewiele
    bardziej rozgarnięty, a uczony dialogu z obywatelem na kursach ZOMO.
    Dochodzi do tego nadpobudliwość tychże ochroniarzy i sprzyjanie śmierdzielom
    ze strony policji i sądu gdy sprawy potoczą się w sposób drastyczny.

    W efekcie może być jak w tej sowieckiej anegdocie kiedy obywatel
    zaprotestował przeciwko milicjantowi powołując się na konstytucję ZSRS, a
    ten wyjął pałkę i zaczął go tłuc mówiąc "masz tu swoją konstytucję" ; )

    adam

  • 43. Data: 2009-10-16 12:59:20
    Od: Matusz <m...@w...pl>

    Jesień PKP:
    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/012.jpg

    Matusz

  • 44. Data: 2009-10-19 01:29:40
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 16 of Oct 2009 07:52, Yogi(n) wrote:

    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No a tu dowód, że jednak nie na maxa. Ściągnałem PhotoME i
    > sprawdziłem:
    > http://c.wrzuta.pl/wi480/bb39006b000a4fec4ad80990/0/
    ostrosc

    Aaa to wszystko wyjaśnia. Po prostu zasugerowałem się
    tym co mam w kilku aparatach. W trzypoziomowym ustawieniu
    jest soft, normal i hard a w 7-poziomowym bierze po 2 albo 3
    i wypisuje tak samo. Czyli hard to zawsze max (albo max -1).

    --
    nb

  • 45. Data: 2009-10-19 14:56:39
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > jest soft, normal i hard a w 7-poziomowym bierze po 2 albo 3
    > i wypisuje tak samo. Czyli hard to zawsze max (albo max -1).

    W pentaxie wygląda to tak, że od dołu jadąc mamy
    Very Soft
    Soft
    Med soft
    Normal
    Med Hard
    Hard
    Very Hard
    (na zrzucie z PhotoME są alfabetycznie, w innej kolejności niż w aparacie)
    Zresztą sprawdzę, jak znajde chwilkę i potwierdzę.

    --
    Yogi(n)