    From: "Thomas" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/41 - fotoplenery.eu
    Date: Wed, 14 Oct 2009 21:04:44 +0200

    Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:hb56u6$5hu$2@inews.gazeta.pl...
    > Thomas pisze:
    > [..]
    >
    > za 60PLN to bym wolał kupić album ze zdjęciami z tamtego miejsca (o ile
    > byłby do kupienia). Oj nie, pewno by kosztował ze 150PLN.

    No wiec wlasnie. Cala wycieczka zbojkotowala ta miejscowke (choc na wejscie
    trzeba bylo wykupic bilet). Nikt nie pstryknal ani jednego zdjecia, co
    wiecej nic nikt nie kupil sklepiku z suwenirami, ktory byl na miejscu.
    Z ciekawosci spytalem pania, ktora tam oprowadzala, czy czasem nie
    przesadzili z cena za te zdjecia jesli miejsce jest wlasnoscia bylo nie
    bylo panstwa i jest dziedzictwem kulturowym. I co mi moga ewentualnie
    zrobic jesli bym pstryknal 3-4 fotki by miec pamiatka, badz pokazac
    znajomym gdzie bylem. Cos tam zabulgotala i parsknela niejasno. Wiec
    skomentowalem, ze trudno.. nic sie o nich nikt w Polsce nie dowie i nie
    zobaczy (choc teraz sie wlasnie dowiadujecie ;-) na ich wlasne zyczenie.

    Thomas