  • Data: 2009-03-23 11:40:37
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/11 - fotoplenery.eu
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Mar, 19:24, h...@p...onet.pl wrote:

    > Wnętrze obleśne.

    wnetrze jest zastane , nie ponosze wiec odpowiedzialnosci.

    czy widziales fote , ktora wygrala ostatnie world press photo ?
    tam dopiero bylo wnetrze oblesne .
    widac nie oblesnosc wnetrza decyduje.

    > Zdjęcie super tylko to pozowanie mnie odstręcza. Nazwałeś to przy
    > okazji "prosty akt odpoczywający".. czy cos tam. Trochę komedia się robi, a
    > chyba nie do końca potrzebnie.

    to samo zdjecie z WPP - tytul tez komiczny " detektyw ktos tam.. cos
    tam.. " komiczny jak z serialu kryminalnego. Widac i tytul nie
    przeszkadza.

    akty niepozowane najczescie nie istnieja. o tej porze roku w naszym
    kregu kulturowym trudno jest spotkac osobe rozebrana , tak by jja
    podpatrzec znienacka - moze przez dziurke od klucza w saunie ? - ale
    nie mam tak waskiego obiektywu.

    XXX