  • Data: 2009-03-23 13:00:00
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/11 - fotoplenery.eu
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    > tam było wnętrze autentyczne. Powiesz, że to tez jest autentyczne i będziesz
    > miał rację. Mi chodzi tlko o to, że tandeta wnetrza z Twojego zdjęcia rzuca
    > sie w oczy a z WPP nie... tylko tyle, bez dywagacji czy to źle czy dobrze.

    oj nie widziales chyba tamtego zdjecia /- tam byla tandeta tyle ze
    jeszcze do tego porzadnie rozp......a

    ktos sobie zadal mnostwo pracy zeby te tandete tak rozp.....c

    > No jednak zastanów się jakie to ma znaczenie w stanach. Oni sa wychowani na
    > takich detektywach coś tam i są święcie przekonani, że tak jest. Dla nich
    > zdjęcie to musi posiadać w sobie spory ładunek emocji, autentyzmu...

    WPP jest konkursem miedzynarodowym i jury jest miedzynarodowe.
    nie sadze , ze to tzw amerykanska psyche zadecydowala o wygranej.

    > Pisałem o tej konkretnej pozie, nie o pozowaniu w ogóle... mój błąd, nie
    > dopisałem.

    poza jak poza , malo wygieta.
    ja wiem czy sa pozy lepsze i gorsze ?

    POza ma sens jesli jest uzasadniona .
    wydja mi sie , ze w tej pozie mozna wypoczywac , tzn jest ona
    uzasadniona , czyli ma sens.

    XXX

    > pozdrawiam
    > marek