  • Data: 2015-01-14 00:48:40
    Temat: Re: Zdalny pomiar czestotliwosci generatora w garnku.
    Od: Tornad <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, January 13, 2015 at 4:53:43 PM UTC-5, Robert Wańkowski wrote:
    > "Tornad"

    > Sam sobie jestes winien. :-)
    > Trzeba bylo napisac prawde, ze chcesz mierzyc predkosc swiatla. Nie ma w tym
    > ironii. Pewnie kiedys zmontujesz to ustrojstwo i pokazesz na swojej stronie.
    > Nawet jak nie potwierdza sie Twoje przewidywania.

    > Robert
    To jest w brew pozorom zadanie dosc trudne. Postanowilem zrobic sobie przerwe
    relaksacyjna. W tym czasie pertraktuje z wykonawcami; zlecam robote.

    Predkosci swiatla w garnku nie zmierze. Zacier by mi skisl.

    Slyszales jak spotkali sie dwaj Bace czy w ogolnosci Gorale?
    Ida z naprzecika przez Krupowki. Jeden pyta - baco gdzie tak pedzicie.
    Baca odpowiada
    - a do GS-u po pol litra.
    - A wy gdzie pedzicie? - A ja pedze w piwnicy, w piwnicy.

    Z tego wynika, ze pedzic malezy w piwnicy gdzie nie ma za duzo swiatla i temperatura
    tez jest stala i odpowiednia.
    Zatem jak mozesz oskarzac mnie o takie niedbalstwo. Nie wolno zacieru stawiac
    w miejscu oswietlonym promieniami slonecznymi, ktore zabija bakterie
    alkoholowe tak, ze nawet wstydze sie napisac co by z tego wyszlo.

    A propos. Moje badania interferometryczne chyba bede musial zrobic gdzies w
    okolicach Zakopanego, w Tatrach, na wysokiej gorze, latem. Martwie sie tylko jednym,
    ze mi moja droga aparature o ile nie ukradna to zniszcza. Ale zapewne gdy zapytam tu,
    jak temu zaradzic, na pewno jakies rozwiazanie sie znajdzie.

    Byc moze bede musial podjac negocjacje w celu umozliwienia mi wyjscia na
    Krywan, ktory lezy po Slowackiej stronie. Dodatkowa korzyscia bedzie mozliwosc
    zanucenia sobie piknej piosenki o Krywaniu Wysokim. Ma ponad 2400 m.n.p.m.

    Oto tekst tej dumki.

    Krywaniu, Krywaniu wysoki,
    Lecom ,płynom nad Tobom obłoki
    Tak się tocy moja myśl
    Jak łone
    Myśli moje, myśli nie spełnione

    Krywaniu, Krywaniu wysoki,
    Lecom płynom spod Tobie potoki
    Tak się lejom moje łzy,
    Jak łone
    Hej łzy moje, łzy nie zapłacone
    Tak się lejom moje łzy,
    Jak łone
    Hej łzy moje, łzy nie zapłacone

    Krywaniu, Krywaniu wysoki,
    Idzie łod Cie, sum lasów głymboki
    A mojemu idzie zol, kochaniu
    Hej Krywaniu wysoki, Krywaniu
    A mojemu idzie zol, kochaniu
    Hej Krywaniu wysoki, Krywaniu.

    A tu znajdziesz jej wykonanie

    https://www.youtube.com/watch?v=KGCDy2rK0z4

    Tak, ze na wyniki, zarowno Ty jak i kiku moich "stronnikow" - musisz jeszcze troche
    poczekac.
    Pzdr
    Tornad