    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 13 Jan 2015 13:42:04 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zdalny pomiar czestotliwosci generatora w garnku.
    From: Tornad <t...@h...com>

    On Tuesday, January 13, 2015 at 3:33:24 PM UTC-5, ZZZ wrote:
    > Uzytkownik "Tornad" <t...@h...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > generator, garnek przykrywam szklana pokrywka, uszczelniam ja chlebem, tak,
    > ze nie mam mozliwosci galwanicznego polaczenia wyjscia generatora z wejsciem
    > miernika czestotliwosci.

    > Albo robisz sobie jaja z ludzi, albo popelniasz blad myslowy.
    > Jesli to drugie, to bierz pod uwage fakt, ze jesli mówisz o jakiejs
    > fermentacji
    > w tym "garnku" to bedziesz musial odprowadzic nadmiar gazów (po to sa
    > stosowane rurki fermentacyjne) a nie szczelnie to zamykac.
    > Masz wtedy relatywnie latwy sposób wyprowadzenia przewodu(ów) sygnalowych.
    Napisalem to wlasnie po to, aby tacy jak Ty nie pieprzyli i nie wynajdywali mi
    innych od zalozonej I potrzebnej, metody.
    Takich, ja na swoj wlasny uzytek nazywam ochraniarzami haremow, ktorzy bardzo
    dobrze wiedza jak "to" sie robi, tyle, ze sami nie potrafia.

    Nie wiem w jakim celu zmienisz temat? Zazdroscisz mi, ze w ogole cos staram sie
    zrobic, zmierzyc, poszerzyc swoja i byc moze wiedze Cztelnikow ?

    Zasmiecasz tylko takim swoimi wpisami to pozyteczne i pomocne wielu, forum.
    Wstydz sie Chlopcze wstydz:)
    Jesli Cie te sprawy "pedzenia" interesuja, to owszem chetnie podziele sie swa
    , ugruntowana na ten temat wiedza. Tu chodzi jedenak o zdalny pomiar
    czestotliwosci przebiegu falowego a nie o wydajnosc aparatury destylacyjnej.

    Ale dziekuje za wpis, dzieki ktoremu moj temat znajdzie sie znowu na pierwszym
    miejscu, dzieki czemu wiecej osob go przeczyta. Moze wsrod nich znajdzie sie
    ktos, kto mi w tym, chyba prostym problemie, jakos pomoze.

    Pzdr
    Tornad