  • Data: 2015-01-14 00:20:38
    Temat: Re: Zdalny pomiar czestotliwosci generatora w garnku.
    Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-13 o 23:41, Tornad pisze:

    > Czyli co? Wiesz jak to sie robi ale nie potrafisz nawet opisac?

    Gdzieś ty to wyczytał Napoleonie? Aha! Sprytnie zafałszowałeś mój cytat,
    spryciul z ciebie.

    > Skoro to prosty
    > problem to dlaczega zamiast klikac bezmyslnie w guziki nie potrafisz go nawet
    > ruszyc?

    Kłamczuch. To są twoje słowa, ale oczywiście z taką przypadłością możesz
    o tym nie pamiętać.

    > Zlec se analize, ale Twojej zawisci. Ode mnie sie odp...

    Nie obsrywaj grupy swoimi chorymi widami to będziesz miał spokój.

    > Noz kurde, ze tak powiem.. Czy juz nie mozna normalnie o cos zapytac, czy o
    > mala przysluge poprosic by nie narazac sie na odzywki osobnikow typu JK?

    Problem w tym, że ty robisz to - nomen omen - z uporem maniaka.
    Prosisz o pomoc w sprawach o których nie masz pojęcia i nigdy ich nie
    zrealizujesz. NIGDY. Twoje posty wynikają z poważnych zaburzeń
    psychicznych. Jesteś swego rodzaju mentalnym komarem.

    > Dzieki za wpis; znowu bede na gorze.

    Nie ma za co, u mnie jesteś na dole :->

    > Niech sie najpierw wszelkiej masci kastraci i "napoleony" wykaza i
    > zaprezentuja swoja niewatpliwie oczywiscie, na najwyzszym poziomie wiedze, a potem
    moze dopiero Ktos z jajami, napisze cos pozytecznego i na temat. No i nie drogo:)

    No raczej niewielu ma chęć cię naśladować.

    JK