    From: "bartekLTG" <b...@o...ciach.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zbyt dużyprąd
    Date: Tue, 10 Mar 2009 15:13:10 +0100

    RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello bartekLTG,
    >
    > Tuesday, March 10, 2009, 2:31:55 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Zdecydowanie najlepsza seria z tych, które są produkowane dość długo.
    > Nowsze serie mają trochę za wysoką częstotliwość pracy a starsze mają
    > klucz bipolarny - mała sprawność.

    Przydal by sie spis 'najbardziej przydatne elementy elektroniczne'
    dla amatorow;) tak co jakis czas sie dowiaduje, ze to co robilem
    dookola mozna zrobic dwoma ukladami;)

    > Kupuj na Allegro - jest spory wybór. Albo kupuj rdzenie i sam nawijaj.
    > Na przykład dla LM2675 rdzeń TN13/7.5/5-3C20-A40 (w skrócie: TN13-A40)
    > - 35 zwojów 0.5 mm i dławiczek 50uH gotowy.
    > Dla LM2670/3/6 rdzeń TN17/11/6.4-3C20-A72 (w skrócie: TN17-A72), 18-20
    > zwojów skrętką 3*0.5mm. Itd.

    Tak ostatnio zrobilem, nawet pytalem sie tutaj o parametry
    materiału rdzenia (jakos kupionego na stoisku, gdzie osoba
    sprzedajaca nawet nie wiedziala, ze to ma;)

    pozdrawiam
    --
    bartekltg