  • Data: 2013-03-03 12:53:37
    Temat: Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i...
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry

    wiadomości news:1286295291.20130303121205@pik-net.pl.invalid...

    > O telewizji HD słyszałeś? Telewizję bez odbić oglądałeś? Wystarczy?
    [...]

    A ileż to kanałów HD oferowanych jest obecnie w ramach NTC? W tej
    chwili, a nie za ileś tam lat. Z HD chybiłeś ;-> Bo między "słyszeć" o
    HD TV a "oglądać" takową różnica jest fundamentalna ;->

    TV "bez odbić" oglądam zawodowo od kilkudziesięciu lat. Przy
    prawidłowo zaprojektowanej i wykonanej instalacji antenowej żadnych
    odbić, zjaw ani duchów nie ma prawa byc. Po prostu. Ale JA zajmuję się
    TV na poziomie profesjonalnym, nie zaś amatorszczyzną radośnie
    popełnianą przez niedouków.

    Na koniec - "słowo na niedzielę": proszę sobie wyszukać w sieci,
    sprawdzić i przeanalizować szerokości strumieni sygnałów modulacyjnych
    w sieciach TV analogowych i cyfrowych. Wynik może zadziwić
    niepomiernie.

    Krzysztof Kucharski