  • Data: 2013-03-03 12:39:17
    Temat: Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i...
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > O telewizji HD słyszałeś? Telewizję bez odbić oglądałeś? Wystarczy?

    HD nie wnosi niczego nowego do artystycznej wartości przekazu
    telewizyjnego. Telewizję bez odbić miałem już na czarno-białym
    Telefunkenie mojej babci. Natomiast to, co tracimy na przejściu na cyfrę
    to natychmiastowa zmiana kanałów. W przypadku tanich dekoderów zmiana
    trwa nawet do 5 sekund. W droższych przynajmniej wszystkie strumienie
    danego multipleksu są równocześnie dekodowane i tam zmiana kanału jest
    natychmiastowa, ale przełączenie na inny multipleks znowu trwa z 5 sekund.