-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <psl4kt$q50$1@dont-email.me>
<2...@g...com>
<psm02m$ad9$1@dont-email.me>
<e...@g...com>
<psm7rp$m3s$1@dont-email.me> <5beea677$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Fri, 16 Nov 2018 12:26:25 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5beea677$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <5beea984$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.238.86.4
X-Trace: 1542367620 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 484 213.238.86.4:58540
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2181
X-Received-Body-CRC: 3595233302
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643882
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-11-16 o 12:13, LordBluzg(R) pisze:
> W dniu 2018-11-16 o 11:58, Pszemol pisze:
>> <l...@g...com> wrote:
>>> W Golfie II cienka rureczka podłączona była do chłodnicy.
>>
>> A gruba gdzie?
>>
>> Czy możesz wyjaśnić jak działa rozwiązanie z dwoma połączeniami do
>> zbiorniczka?
>>
> Łomatko. Gruby jest PRZED termostatem a cienki leci z chłodnicy jak jest
> zbyt duże ciśnienie. Generalnie gruby uzupełnia a cienki wywala
> nadwyżki. Zależy to od konstrukcji silnika. Miałem kiedyś Opla i tak
> miał...ale jak się cienki zapchał to przewody (te grube na chłodnicy)
> pęczniały i już myślałem że uszczelka poleciała.
>
Generalnie cienki jest również formą odpowietrzania, bo wiadomo że
powietrze idzie do góry a cienki w silniku podłączony jest do
najwyższego miejsca. W ogóle w takim przypadku nie zauwazyłem
występowania korka cisnieniowego (przynajmniej u mnie w oryginale tak było).
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.18 21:56 Pszemol
- 17.11.18 21:56 Pszemol
- 17.11.18 21:56 Pszemol
- 17.11.18 23:10 LordBluzg(R)
- 17.11.18 23:11 LordBluzg(R)
- 18.11.18 23:23 Pszemol
- 20.11.18 00:35 LordBluzg(R)
- 20.11.18 00:50 LordBluzg(R)
- 20.11.18 02:42 Pszemol
- 20.11.18 09:42 LordBluzg(R)
- 20.11.18 10:07 Pszemol
- 20.11.18 10:14 LordBluzg(R)
- 20.11.18 14:09 Pszemol
- 20.11.18 14:32 yabba
- 20.11.18 14:49 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe