eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowegoRe: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-
    2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknh0l$gan$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lkni1q$nre$1@node2.news.atman.pl>
    <lkoneo$ou9$1@dont-email.me> <lkop2i$t57$1@usenet.news.interia.pl>
    <lkovul$6j1$1@node1.news.atman.pl> <lkpcl3$m6s$1@dont-email.me>
    <ll5cep$d53$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ll5cep$d53$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Mon, 19 May 2014 12:47:44 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 22
    Message-ID: <5379e150$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.155.9
    X-Trace: 1400496464 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2379 83.10.155.9:60532
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533357
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-05-12 04:46, Pszemol pisze:
    >> Nigdy nie miałem auta z turbo... kiedyś jechałem jednym takim
    >> passatem CC z turbo i wiem, że się to mu włącza tak powyżej
    >> 2500 obrotów.

    >Powtarzasz klasyczną głupotę "znafcuff" samochodów. Zobacz sobie
    >gdzieś schemat turbosprężarki i odpowiedz sobie na pytanie, co tam
    >miałoby się włączać przy jakichś obrotach? Są spaliny- turbina się
    >obraca.

    W niektorych jest "variable turbine geometrie".
    Ale nawet tam gdzie nie ma, jest jakis dziwny skok momentu przy ~2000.

    I np mam dwa mondeo, rozne lata, ale silnik niby taki sam - jeden na
    wolnych obrotach "wcale nie ciagnie".
    I tak sie zastanawiam - turbina sie zacina/wolno kreci bo ma duze
    opory, czy przeplywomierz, czy co ...

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: