eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowegoRe: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Data: 2014-05-19 19:59:57
    Temat: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lldea0$8ve$...@d...me...
    >>>> Nigdy nie miałem auta z turbo... kiedyś jechałem jednym takim
    >>>> passatem CC z turbo i wiem, że się to mu włącza tak powyżej
    >>>> 2500 obrotów. [...]
    >> I np mam dwa mondeo, rozne lata, ale silnik niby taki sam - jeden
    >> na wolnych obrotach "wcale nie ciagnie".
    >> I tak sie zastanawiam - turbina sie zacina/wolno kreci bo ma duze
    >> opory, czy przeplywomierz, czy co ...
    >Ja nie wnikam co jest powodem tego zachowania się silnika ale
    >z całą pewnością to jest wyczuwalne gdy się uważnie naciska
    >pedał gazu w warunkach obserwowanej prędkości - jest wyraźny kop
    >którego nie ma nawet w dużych, mocnych silnikach wolnossących.

    Ale faktycznie nie ma co pisac ze "turbina sie wlacza", bo tam sie nic
    nie wlacza - turbina jest caly czas, krecic sie powinna caly czas,
    sprezarke napedza caly czas.
    Jeszcze w dodatku diesel - czyli duzo powietrza i spalin pompuje caly
    czas ...

    I nawet jak wyczuwa sie wyraznego kopa, to nadal nie wypada pisac
    "turbina sie wlacza" :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: