  • Data: 2014-05-20 02:01:52
    Temat: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:lldigf$cd1$2@node2.news.atman.pl...

    > Najpierw poczytaj na temat sensowności poprawianie tego zbioru
    > informacji niepewnych.

    Sensowność poprawiania jest większa niż sensowność krytykowania
    bez podania źródeł ani dowodów.

    > Nie mam dostępu do źródeł, miałem swojego czasu w łapkach dokumenty
    > które przeczytałem.

    Skąd pewność, że dobrze zrozumiałeś to co przeczytałeś?
    Skąd pewność, że pamięć Ci nie zawodzi po latach?

    > Pisząc dokumenty mam na myśli zadrukowany papier
    > a nie stronę w sieci.

    No domyślam się, ale to niczego nie zmienia...
    Z pamięci się encyklopedii nie pisze ani nie poprawia.