  • Data: 2014-05-20 10:36:39
    Temat: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-05-19 20:38, Użytkownik WOJO napisał:

    > Ale przyznasz, że zrobienie linii produkcyjnej butelek jest bardziej
    > wymagające niż zrobienie "linii produkcyjnej beczki"?
    > Przy butelkach cała operacja ma sens tylko w dużej skali, przy beczce
    > już opłaca się od pierwszej sztuki.
    > :)

    A to zależy kto to robi.
    Wymieniaczowi który w ten sposób ryzykuje utratę klientów
    już nie bardzo się to opłaca. Opłaca się komuś kto taki numer
    zrobi i podróbę szybko sprzeda.
    I teraz komu bardziej opłaca się kupić olej tani z niepewnego
    źródła ? wymieniaczowi który ma stałych klientów czy supermarketowi
    dla którego olej to jeden s tysięcy sprzedawanych towarów.

    ps. W dotychczasowych aferach z podróbkami olejów silnikowych
    podrabiający nie mieli linii produkcyjnych butelek. Po prostu
    je kupowali od producenta. Producenta butelek.