eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego › Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Data: 2014-05-19 19:17:08
    Temat: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5379e150$0$2379$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości
    > W dniu 2014-05-12 04:46, Pszemol pisze:
    >>> Nigdy nie miałem auta z turbo... kiedyś jechałem jednym takim
    >>> passatem CC z turbo i wiem, że się to mu włącza tak powyżej
    >>> 2500 obrotów.
    >
    >>Powtarzasz klasyczną głupotę "znafcuff" samochodów. Zobacz sobie gdzieś
    >>schemat turbosprężarki i odpowiedz sobie na pytanie, co tam miałoby się
    >>włączać przy jakichś obrotach? Są spaliny- turbina się obraca.
    >
    > W niektorych jest "variable turbine geometrie".
    > Ale nawet tam gdzie nie ma, jest jakis dziwny skok momentu przy ~2000.
    >
    > I np mam dwa mondeo, rozne lata, ale silnik niby taki sam - jeden na
    > wolnych obrotach "wcale nie ciagnie".
    > I tak sie zastanawiam - turbina sie zacina/wolno kreci bo ma duze opory,
    > czy przeplywomierz, czy co ...

    Ja nie wnikam co jest powodem tego zachowania się silnika ale
    z całą pewnością to jest wyczuwalne gdy się uważnie naciska
    pedał gazu w warunkach obserwowanej prędkości - jest wyraźny kop
    którego nie ma nawet w dużych, mocnych silnikach wolnossących.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: