eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowegoRe: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.rzeszow.pl!news.nask.pl!news.n
    ask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Sat, 17 May 2014 23:17:22 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <ll8jl3$vlu$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknh0l$gan$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lkni1q$nre$1@node2.news.atman.pl>
    <lkoneo$ou9$1@dont-email.me> <lkop2i$t57$1@usenet.news.interia.pl>
    <lkovul$6j1$1@node1.news.atman.pl> <lkpcl3$m6s$1@dont-email.me>
    <ll5cep$d53$1@node2.news.atman.pl> <ll5k7a$gj3$1@dont-email.me>
    <ll5suk$h07$1@node1.news.atman.pl>
    <53767b4d$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <ll5uk7$veh$1@node2.news.atman.pl> <ll64i0$8um$1@dont-email.me>
    <ll64sq$pcg$2@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <ll8j4i$8qi$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1400361443 32446 83.15.205.22 (17 May 2014 21:17:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 May 2014 21:17:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.5.0
    In-Reply-To: <ll8j4i$8qi$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533233
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-05-17 23:08, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > (...)
    > Większość turbosprężarek nie ma zmiennej geometrii. Zawór nadciśnieniowy

    A czy w aktualnie produkowanych samochodach większości nie stanowią już
    jednak sprężarki ze zmienną geometrią?

    > jest zaworem samosterownym, nie jest sterowany przez komputer, to nawet
    > nie jest elektrozawór.
    >
    > A chip-tuningiem co nazywasz? Skasowanie klienta na 500 zł za wpięcie
    > jednego rezystora równolegle do przepływomierza?

    Robi tak jeszcze ktoś?
    Chyba niewiele więcej kosztuje zmiana mapy - ale nie mam teraz
    rozeznania - Freelandera TD4 wymieniłem na Pajero II z mechaniczną pompą
    wtryskową.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: