eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego › Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Data: 2014-05-19 10:32:45
    Temat: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-05-16 18:27, k...@g...com pisze:

    > Przestań nawijać makaron na uszy. W dyszy wolnych obrotów paliwo było tylko wtedy
    kiedy silnik pracował. Wykręcenie dyszy wolnych obrotów nie skutkowało wypłynięciem
    przez dziurę gdzie była wkręcona paliwa z gaźnika. Ordynarny sposób uszczelnienia
    korpusu dyszy wolnych obrotów za pomocą zgniatanego O ringu i gwintu powodowało że
    całość była odporna na lewe powietrze jakie mogło się tamtędy dostać.

    Jak pisałem było to ćwierć wieku temu.
    Tak patrzę teraz na zdjęcia gaźnika pf125, i to była na 95% ta spora mosiężna śruba
    dostępna z boku.
    Jakaś dysza - może główna? Ale rzeczywiście, nie była to dysza w.o., muszę przyznać.
    Pod nią było stale wilgotno, i z całą pewnością było tam paliwo, gdyż po odkręceniu
    tegoż ustrojstwa
    wypływało całe z komory pływakowej. Ani dokręcanie ani nowa podkładka miedziana nie
    pomagały.
    Po odkręceniu widać było ten felerny odlew. Pomogło dopiero jak założyłem
    eksperymentalnie cienką
    podkładkę gumową. Z tą protezą jeździł dalesze 10 lat i dobrze dopalał.

    --
    JW



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: