-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
Date: Fri, 10 May 2019 11:20:53 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 24
Message-ID: <qb3fpq$p2i$2@news.icm.edu.pl>
References: <5cd04af1$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<qapjfr$daq$1@news.mixmin.net>
<5cd051fa$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<qapk9t$eog$1@news.mixmin.net>
<5cd05722$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<5cd0799c$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<qaq0hl$79m$1@news.mixmin.net>
<5cd08baa$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<qata33$bp3$1@news.mixmin.net>
<5cd2740e$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<qau0go$kin$1@news.mixmin.net>
<i...@4...com>
<qaug4f$hc9$1@news.mixmin.net>
<f...@g...com>
<5cd35214$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<qb0uu3$fjm$2@news.icm.edu.pl> <qb3f0p$dm2$1@news.mixmin.net>
NNTP-Posting-Host: public-gprs360720.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1557480058 25682 37.47.40.81 (10 May 2019 09:20:58 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 May 2019 09:20:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
In-Reply-To: <qb3f0p$dm2$1@news.mixmin.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2656114
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-05-10 o 11:07, JaLa pisze:
> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:qb0uu3$fjm$2@news.icm.edu.pl...
>> W dniu 2019-05-09 o 01:04, Zenek Kapelinder pisze:
>
>>> co zwalnia z 100-300 i jednego punktu za zatrzymanie sie blizej
>>> niz 10m od przejscia jak nie ma na nim pieszych.
>>
>> Zwalnia zatrzymanie wynikające z warunków drogowych. Na przykład jeśli
>> widzimy pieszych, którzy za sekundę lub kilka mogą się już znaleźć na
>> przejściu i wówczas będziemy wymuszać na nich pierwszeństwo jadąc.
>> --
>> Liwiusz
>
> To nie jest zatrzymanie wynikające z warunków drogowych.
> Ustawodawca przewidział taka sytuację i nakazał kierującemu
> zmniejszenie prędkości.
W sensie - że jeśli zmniejszenie prędkości to za mało, to można
taranować pieszego?
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.19 11:21 Liwiusz
- 10.05.19 11:53 JaLa
- 10.05.19 11:58 Liwiusz
- 10.05.19 13:26 JaLa
- 10.05.19 16:05 LordBluzg(R)
- 10.05.19 16:13 LordBluzg(R)
- 10.05.19 17:21 r...@k...pl
- 10.05.19 18:09 JaLa
- 10.05.19 18:19 JaLa
- 10.05.19 19:04 JaLa
- 10.05.19 19:43 LordBluzg(R)
- 10.05.19 20:04 Uzytkownik
- 10.05.19 20:07 Uzytkownik
- 10.05.19 20:26 Uzytkownik
- 10.05.19 20:30 Uzytkownik
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=