  • Data: 2019-05-10 20:30:31
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-05 o 21:25, s...@g...com pisze:

    > Ja bym karał tych stojących przed przejściem. Przejścia służą do chodzenia po nich
    a nie odpoczywania przed nimi i sygnalizowania kierowcom mylnych informacji.

    To co mają robić jak żaden debil nie chce się wywiązać z obowiązku
    ustąpienia pierwszeństwa? A jak już pieszy wejdzie na przejście to
    będzie go wyzywał, że mu wtargnął bezpośrednio przed samochód, choć
    debil za kierownicą jeszcze był 100m przed przejściem.