  • Data: 2019-05-09 22:55:51
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 9 May 2019 21:21:33 +0200, w <5cd47df3$0$540$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ma swoją interpretację. Ma takie prawo. Jego interpretacja całkowicie
    > się różni z wykładnią sądu.

    Wykładnia sądu (konkretna sprawa) była dokładnie zgodna z tym co pisałem, a
    całkowicie niezgodna z tym co sam napisałeś.

    > Luwiusz zatem może być autorytetem dla
    > ciebie.

    Dla mnie autorytetem jest sąd, który orzekł w konkretnej sprawie na podstawie
    zapisu video, że pieszy wtargnął przed pojazd i jest winny spowodowania
    wypadku, natomiast kierowca otrzymał mandat (czy raczej grzywnę) za
    niezwolnienie przed przejściem.

    > Dla mnie sad i jego wykładnia jest autorytetem.

    No to cieszę się, że zmądrzałeś w końcu :D