  • Data: 2011-11-13 16:05:18
    Temat: Re: Zatrzymaj Czas do Wszystkich
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2011-11-11 14:01, Dziadek64 wysłał(a) wiadomość:

    > Nie inaczej.

    > Zupełnie jakbym opisywał swoją historię sprzed roku... ;)

    Do mnie dzwonili konsultanci-handlowcy i z uporem maniaka chcieli
    przenieść mój numer z oferty pre-paid na mixa i wcisnąć SAMSUNG-a Ch@t.
    Odpowiedziałem im, że korzystam z oferty na kartę od ponad 10 lat i
    gdybym chciał abonament, to bym się na niego zdecydował. Ale na co mi
    abonament, kiedy nie wydzwaniam tego, co doładuję (złotówki przechodzą
    na kolejne okresy doładowań), a SMS-ów też praktycznie nie wysyłam.
    Telefony też sam sobie w sklepie kupuję, bo po co spłacać potem przez X
    lat jakiś szajs z ich oferty i na te X lat wiązać się jakaś umową?
    Szukają frajerów i takich, co to godzą się na wszystko "dla świętego
    spokoju", żeby tylko konsultant-namawiacz się w końcu od nich odczepił.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/