  • 1. Data: 2011-11-07 15:47:20
    Temat: Zatrzymaj Czas do Wszystkich
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Fajna promocja w Orange. Pierwszy raz mnie od stu lat pozytywnie
    zaskoczyli! Szkoda, że tylko dla abonamentowców i mixowców :(

    "W ramach Usługi Abonent ma możliwość wykonywania połączeń głosowych
    wychodzących trwających do 30 minut na numery krajowych
    operatorów komórkowych oraz na numery stacjonarne, płacąc cennikową stawkę
    jedynie za dwie pierwsze pełne minuty tego połączenia"

    Do wykorzystania jednorazowo 600 free minut :)

    http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2011-11/orange
    -zatrzymaj-czas-do-wszystkich.pdf

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 2. Data: 2011-11-07 20:18:08
    Temat: Re: Zatrzymaj Czas do Wszystkich
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > stawkę jedynie za dwie pierwsze pełne minuty tego połączenia"
    >
    > Do wykorzystania jednorazowo 600 free minut :)

    Nie czytałeś chyba regulaminu.

    <http://telepolis.pl/grafika/newsy/2011-11/orange-za
    trzymaj-czas-do-wszystkich.pdf>
    = <http://skroc.pl/uyggf4riu>

    i pkt. 5: Z Usługi Abonent może skorzystać po wykorzystaniu Kwoty
    Abonamentu.

    Szkoda, że Orange nigdzie nie publikuje, ile ich klientów korzysta z
    tych niby-promocji.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2011-11-07 20:42:17
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > i pkt. 5: Z Usługi Abonent może skorzystać po wykorzystaniu Kwoty
    > Abonamentu.

    Jak bardzo irytujące są te obrzydliwe działania marketingowców z cyklu:
    jak dać, żeby nie dać..

    Pamiętam "darmowe minuty" które najpierw "zjadały" pulę wliczoną w
    abonament.

    Czy "oni" rzeczywiście mają wszystkich za debili ??? Drudzy zaraz po
    branży bankowej...

    M.

  • 4. Data: 2011-11-07 21:18:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-07 21:42, Michal pisze:

> [...]
    > abonament.
    >
    > Czy "oni" rzeczywiście mają wszystkich za debili ??? Drudzy zaraz po

    Nie marudź, przecież dla nich klient jest najważniejszy. Nie oglądasz TV???

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-11-07 22:20:48
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 07.11.2011 21:42, Michal pisze:

> [...]
    > abonament.
    >
    > Czy "oni" rzeczywiście mają wszystkich za debili ???
    tak. tak właśnie jest.

    ToMasz
    PS. ale jakby ludzie nie byli debilami( jako masa) to by owe promocje
    nie miały "targetu"

  • 6. Data: 2011-11-08 11:17:01
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-11-2011 o 22:18:42 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Nie marudź, przecież dla nich klient jest najważniejszy. Nie oglądasz
    > TV???

    Cała zgraj malkontentów ;P

    A wiecie co można robić? ładować TT lub Fresha :) Do zdobycia minuty
    wartości ok 70zł :)

  • 7. Data: 2011-11-11 11:51:34
    Od: "aalexandrowicz" <a...@i...pl>

    W Orangutanie uważają wszystkich klientów za debili.

    Dzwoni do mnie "wstręczyciel" z Orangutana w sprawie jednego z numerów
    telefonów.

    W - "wstręczyciel" z Orangutana (taka hybryda powstała od dwóch słów:
    wkurwi....cy stręczyciel :)
    J - ja

    Zaczynamy dyskusję:
    W - Ponieważ jest pan naszym długoletnim klientem i za 2 miesiące kończy się
    panu umowa, mam dla pana korzystniejsze warunki
    J - Proszę przedstawić. Nadmieniam, ze interesują mnie oferty, w których
    będę mógł dzwonić za darmo w sieci lub będę miał przynajmniej 150-200min w
    sieci, ponieważ korzystam z kilku mumerów telefonów w jednej sieci.
    W - Do tej pory płacił pan abonament 29zł i miał pan w tym 60min na rozmowy
    do wszystkich. Proponuję panu obniżenie rachunku do 24zł i dokłądma panu
    drugie tyle czyli dodatkowe 60min do Orangutana.
    J - Czy te dodatkowe minuty to także na stacjonarne?
    W - Nie, tylko do Orangutana
    J - Mówi pan o kwocie 24zł brutto?
    W - Nie, netto

    [po chwili zażenowania i konsternacji, ochłonąwszy nieco odpowiadam]

    J - No to rewelacja .......... proszę pana to nie jest, bo pan mnie próbuje
    okraść.
    W - Jak to okraść? Ja panu proponuję obniżenie rachunku i podwojenie minut.
    J - Proszę pana proszę dokładniej przeczytać umowę, którą miałem do tej pory
    W - No, płacił pan 29zł miesięcznie, miał pan 60 min rozmów do wszystkich
    oprócz Play ..., dostał pan telefon w promocujnej cenie
    J - No i co jeszcze?
    W - To już wszystko
    J - To proszę jeszcze raz dokładniej przeczytać moją umowę
    W - [gość znów czyta to samo i tak 3 razy w kółko]
    J - [zaczynam gościa naprowadzać] Niech pan zobaczy na tej umowie "tanie
    minuty w sieci czy coś takiego"
    W - Tak, faktycznie jest coś takiego
    J - To proszę przeliczyć ile mi wychodzi minut do Orangutana i na
    stacjonarne.
    W - Ok. 160 min
    J - A pan mi proponuje tylko 60min do Orangutana i do tego kwotę abonamentu
    24zł netto, a ja obecnie płacę 29zł netto, czyli w żadnen sposób nie jest to
    obniżeniem abonamentu, bo mi go pan podwyższa o 52grosze, a do tego z puli
    160min do Orangutana i na stacjonarne pan mi daje tylko 60 min do
    Orangutana. Proszę więc przedstawić mi ofertę lepszą niż tą, z której
    obecnie korzystałem.
    W - Ta oferta, którą pan ma obecnie jest lepsza od tej, którą ja mam dla
    pana i nie mam możliwości zaproponować panu innej.
    J - To po co pan do mnie dzwoni? Proszę zadzwonić do mnie jak będzie pan
    miał dla mnie korzystniejszą ofertę, najlepiej z darmowymi rozmowami w
    sieci, bo konkurencja oferuje mi dużo lepsze oferty.

    Niestety po kilkunastu rozmowach z wstręczycielamii próbie dobrowolnego choć
    niekorzystnego dla mnie opodatkowania się na rzecz Orangutana w zamian za
    telefon, który miał Orangutan w swoich ofertach, ale go nie miał,
    zakończyłem 10 letnią współpracę z tym operatorem.

  • 8. Data: 2011-11-11 13:01:50
    Od: Dziadek64 <d...@1...pl>

    W dniu 2011-11-11 12:51, aalexandrowicz pisze:
    > W Orangutanie uważają wszystkich klientów za debili.

    Nie inaczej.

    > Dzwoni do mnie "wstręczyciel" z Orangutana w sprawie jednego z numerów
    > telefonów.

    Zupełnie jakbym opisywał swoją historię sprzed roku... ;)

    Jednak po kilku namolnych telefonach wstręczycieli z O. (a był taki
    okres kiedy dzwonili jeden przez drugiego po kilku w ciągu dnia), w
    końcu uległem i dałem się namówić na super-hiper korzystne przedłużenie
    umowy.

    Uważnie przeczytałem umowę posuniętą do podpisu przez kuriera.
    Cóż, okazało się, że w umowie nie ma tych ustaleń, jakie wynegocjowałem
    przez telefon.
    Ilu klientów popisuje umowy nie czytając ich, a tylko wierząc na słowo
    "wstręczycielom z orangutana"? Ilu w ten sposób zostało oszukanych?

    Nie pozostało mi nic innego jak tylko rozstać się z Orange po 12 latach.
    Totalnie straciłem do nich zaufanie.

    Obecnie jestem zadowolonym abonentem innego operatora.

> [...]
    > zamian za telefon, który miał Orangutan w swoich ofertach, ale go nie
    > miał, zakończyłem 10 letnią współpracę z tym operatorem.

    Żona męczy się z nimi o dziś, ale jest coraz bliższa decyzji zmianie
    operatora.
    Przeważnie tam gdzie jeździmy, ja cieszę się doskonałym zasięgiem
    (również 3G), a jej telefon jest głuchy...no...w porywach 1 kreseczka. :)

    J.

  • 9. Data: 2011-11-13 16:05:18
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-11-11 14:01, Dziadek64 wysłał(a) wiadomość:

    > Nie inaczej.

    > Zupełnie jakbym opisywał swoją historię sprzed roku... ;)

    Do mnie dzwonili konsultanci-handlowcy i z uporem maniaka chcieli
    przenieść mój numer z oferty pre-paid na mixa i wcisnąć SAMSUNG-a Ch@t.
    Odpowiedziałem im, że korzystam z oferty na kartę od ponad 10 lat i
    gdybym chciał abonament, to bym się na niego zdecydował. Ale na co mi
    abonament, kiedy nie wydzwaniam tego, co doładuję (złotówki przechodzą
    na kolejne okresy doładowań), a SMS-ów też praktycznie nie wysyłam.
    Telefony też sam sobie w sklepie kupuję, bo po co spłacać potem przez X
    lat jakiś szajs z ich oferty i na te X lat wiązać się jakaś umową?
    Szukają frajerów i takich, co to godzą się na wszystko "dla świętego
    spokoju", żeby tylko konsultant-namawiacz się w końcu od nich odczepił.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2011-11-14 22:03:49
    Temat: Odp: Zatrzy .... anulowanie.
    Od: "Wrrr" <j...@f...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    > Szukają frajerów i takich, co to godzą się na wszystko "dla świętego
    > spokoju", żeby tylko konsultant-namawiacz się w końcu od nich odczepił.

    Mnie taki naganiacz doradził, aby zadzwonić do Orange na *100 i anulować
    marketingowo reklamowe informacje i wtedy naganiacze nie będą dzwonić.