eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZasilanie silnik elektryczny-akumulatoryRe: Zasilanie silnik elektryczny-akumulatory
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Adam Zielinski" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <4c30bd46$0$19160$65785112@news.neostrada.pl><id5Yn.140218$Yb4.61182@hurr
    icane> <q...@n...yarross.net.pl>
    In-Reply-To: <q...@n...yarross.net.pl>
    Subject: Re: Zasilanie silnik elektryczny-akumulatory
    Date: Mon, 5 Jul 2010 12:25:04 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18416
    Lines: 37
    Message-ID: <4c31b45e$0$19172$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.86.219
    X-Trace: 1278325854 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19172 83.6.86.219:51071
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:591714
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:q2j7g7-iqh.ln1@news.yarross.net.pl...
    > Dnia Sun, 04 Jul 2010 20:23:58 +0100, Miłosz Skowyra napisał(a):
    >
    >> rzeczy. Słabą jakość akumulatorów
    > A te aku to byly chociaz deep cycle?
    > I czy one byly wyjezdzane do zera? Jak tak, to nic dziwnego, ze padly.
    > Moze watkotworca powie, jak one byly eksploatowane.
    >
    A co to jest deep cycle...? ;) Tak, to są akumulatory trakcyjne, do
    głębokich rozładowań - firmy Hoppecke, choc słyszałem że najlepsze,
    najtrwalsze akumulatory do tego typu zastosowań, robi amerykańska firma MK
    Battery - tyle że 100Ah, jeden kosztuje 1400zł :( Ale też wartoby było się
    poświęcic - gdybym miał pewnośc, że wytrzymają te 3 lata, przejadą ponad
    3000km - a nie padną po pół roku, po 500km... - i tak, około 20-25
    ładowaniach :( Choc producent oferuje 1000 cykli

    Jak były ładowane? - tzn. dośc regularnie, nie stały rozładowane!, zaraz po
    rozładowaniu, ponad 50% je ładowalem, jeszcze tego samego dnia!
    Rozładowywane może i były dośc głęboko, ale też nie do końca, przynajmniej
    na początku, kiedy jeszcze dobrze trzymały. Potem sporadycznie zdarzyły się
    ze 3-4 takie przypadki, że wyjechałem w teren i wózek ustał, akumulatory się
    całkiem rozładowały - ale zmierzyłem woltomierzem, jeszcze wtedy napiecie
    było po 11,9V na jednym - a wiec chyba nie za niskie... Po pełnym
    naładowaniu było 13,4V na jednym. Tylko taka dodatkowa obserwacja - na
    początku rozładowywały się do 11,9V, jak napisałem, i wózek sie
    zatrzymywał - a teraz ostatnio, gdy już mogłem przejechac tylko 20km, wozek
    padał - a napiecie na zaciskach bylo jeszcze 12,4V - a wiec spadło jakby
    tylko o 1V, ale i tak wózek juz nie chciał jechac. Czyżby spadła objetośc
    akumulatorów, zasiarczenie...?
    Podobnież są też takie mierniki do mierzenia objętości akumulatora, np.
    UNIT UT70A, bez obciążenia - jak one są wiarygodne, czy warto z nich
    korzystac?

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: