  • Data: 2010-07-05 11:21:18
    Temat: Re: Zasilanie silnik elektryczny-akumulatory
    Od: "Adam Zielinski" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miłosz Skowyra" <m...@w...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:QciYn.50815$hS4.44390@newsfe26.ams2...
    >W dniu 2010-07-05 10:43, Adam Zielinski pisze:
    >
    > Nie zrozum mnie źle, ale na Twoim miejscu raczej sugerowałbym zapoznanie
    > się z prawami konsumenta. Czasem rozsądne pismo poparte zestawem
    > paragrafów zdziała więcej niż samodzielne ingerowanie w wózek.
    > Dopiero znacznie później zabierałbym się za grzebanie w elektryce
    > (elektronice).

    No masz racje, z Rzecznikim Praw Konsumentów też już się konsultowalem -
    tyle ze wcześniej, przy zakupie wózka - wiec teraz stałem się bardzie
    ostrożny, podejrzliwy i "chucham na zimne" ;)) Ale też wlaśnie byłem
    ciekawy, jak to jest z tym poborem prądu..., choc tez wiem, że tak na
    odległośc to jest sprawa nie do jednoznacznego rozwiązania - ale choc tak
    ogólnie, na przyszłośc - tym bardziej, że mialem porównanie, właśnie z tym
    pierwszym wózkiem.... - który sprawował sie można powiedzic idealnie,
    porównujac teraz z tym, tylko, że wolno jeździł - 6 km/h to jest stanowczo
    zbyt wolno, tym bardziej jeśli się wyjeżdża w dłuższy teren, np. 30km - 5
    godzin jezdy :(, a pogoda niepewna ;) - 10-15 km/h to juz moze byc, lepszy
    komfort jazdy, i czlowiek mniej zmęczony :)

    Pozdrawiam.
    Adam