  • Data: 2016-08-17 12:04:55
    Temat: Re: Zasilacze rozruchowe a elektronika pojazdu...
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" <h...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:np1ae0$i71$1@node2.news.atman.pl...

    > W każdym razie, może to czasem długo potrwa, ale najbardziej bym się
    > skłaniał rozpisać, jaki prąd, jakie urządzenie i w jakim stanie będące,
    > bierze.
    Człowiek obecnie nawet nie wie jakie tam ma urządzenia w samochodzie.
    Są trzy skrzynki z bezpiecznikami (pod maską, przy lewym kolanie kierowcy, w
    bagażniku).
    Nie mam czasu na robienie doktoratu z zawartości mojego samochodu, ani
    budowanie urządzenia śledzącego na bieżąco prądy w różnych podejrzanych
    miejscach.
    Ford musiał przecież ten problem rozwiązać, skoro samochód wyprodukowany 3
    miesiące później już tej przypadłości nie ma. Nie wiem tylko dlaczego w
    serwisach nie rozumieją co to znaczy upgarde oprogramowania.

    > Załóżmy taki nierealny przypadek - samochód Syrena, jednocześnie zachodzi
    > pęknięcie paska klinowego i zakleszczenie się regulatora napięcia.
    > Przychodzę po 6.5 godzinach i stwierdzam, że mój aku, o pojemności 45 Ah,
    > właśnie się rozładował... 6.5 godziny, 45 Ah... to leciało coś koło 7A.
    Nie załapałem na jakiej podstawie jesteś pewien, że to nie światła podczas
    ostatniej jazdy wyładowały akumulator.

    Zdarzyło mi się kiedyś (miałem może 12 lat) w ciągu kilku sekund trafnie
    zdiagnozować przyczynę usterki.
    Samochód BMW z 1950r. Zapaliła się czerwona lampka akumulatora i było
    słychać pisk. Zanim tata się zatrzymał powiedziałem: "Chyba zatarło się
    łożysko w prądnicy." Nie wiedziałem, że tata przed wyjazdem wstawił nową
    "dobrze" spasowaną tuleję (łożysko cierne) bo luzy były już za duże.
    P.G.