  • 61. Data: 2016-10-27 21:25:07
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-24 o 22:15, Animka pisze:

    > Normalne pełnometrażowe na ogół filmy.
    > Tu sobie poszukaj filmu czy wybierz jakiś.
    > https://www.youtube.com/results?search_query=film+le
    ktor+pl+caly+

    A to ci niespodzianka. Nawet nie wiedziałem że na YT są całe filmy..
    Nawet jeden obejrzałem, jakość bardzo dobra. Dzięki za namiary.

  • 62. Data: 2016-10-27 21:25:15
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-24 o 23:08, RadoslawF pisze:

    > Thepiratebay.org
    >

    > Pozdrawiam

    I torrenty.. Aż takim desperatem/kinomanem to ja nie jestem..

  • 63. Data: 2016-10-27 22:30:53
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-27 o 21:25, Trybun pisze:

    ktor+pl+caly+

    > A to ci niespodzianka. Nawet nie wiedziałem że na YT są całe filmy..
    > Nawet jeden obejrzałem, jakość bardzo dobra. Dzięki za namiary.

    Jakbyś korzystał z Mozilli Firefox to są do tego programu różne
    rozszerzenia do pobrania filmu, kabaretu czy teledysku z YT.
    Potem można wrzucić na pendrajwa i w telewizorze obejrzeć (jeśli ma
    gniazdko do USB).
    Nie jestem telewidzonanką ani kinomanką, ale parę filmów mi się
    podobało. Na YT polowałam na III część Sisi (o cesarzowej), bo nie
    obejrzałam w tv. No i wreszcie ktoś wrzucił i sobie obejrzałam.

    --
    animka

  • 64. Data: 2016-10-28 15:18:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > I torrenty.. Aż takim desperatem/kinomanem to ja nie jestem..

    A co to ma wspólnego z desperacją. Albo największy wybór albo
    stawianie na legalność. Wybór należy do ciebie.

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2016-10-28 18:49:03
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-28 o 15:18, RadoslawF pisze:

    > A co to ma wspólnego z desperacją. Albo największy wybór albo
    > stawianie na legalność. Wybór należy do ciebie.
    >

    > Pozdrawiam

    No, trzeba być niezłym desperatem aby ryzykować dla czegoś takiego jak
    film..

  • 66. Data: 2016-10-28 18:49:15
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-27 o 22:30, Animka pisze:

> [...]
    > podobało. Na YT polowałam na III część Sisi (o cesarzowej), bo nie
    > obejrzałam w tv. No i wreszcie ktoś wrzucił i sobie obejrzałam.

    Możesz mieć rację, co prawda jest z tym trochę zachodu, ale takie
    pobranie i późniejsze odtwarzanie ma i zalety - można oglądać z
    przerwami, nie będzie przycięć filmu FHD ze względu na słabe łącze itd..
    Zaleta oglądania bezpośrednio z telewizora to wystarczy poszukać i
    kliknąć "Play"..

    Ja niedawno obejrzałem "Kroniki Riddicka" z YT.

  • 67. Data: 2016-10-29 01:04:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-28 o 18:49, Trybun pisze:

    > No, trzeba być niezłym desperatem aby ryzykować dla czegoś takiego jak
    > film..

    W twoim przypadku starania korporacji odniosły sukces.
    Zostałeś zastraszony. :-)

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2016-10-30 08:13:00
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-29 o 01:04, RadoslawF pisze:

    > W twoim przypadku starania korporacji odniosły sukces.
    > Zostałeś zastraszony. :-)
    >

    > Pozdrawiam

    Gdy ścierwa kapitalistyczne rządzą to jestem zbyt przerażony aby się tak
    tylko po prostu bać.

  • 69. Data: 2016-10-31 10:37:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-30 o 08:13, Trybun pisze:

    > Gdy ścierwa kapitalistyczne rządzą to jestem zbyt przerażony aby się tak
    > tylko po prostu bać.

    Przesadzasz, te rządy maja dosyć logiczne zasady.
    To co za komuny było to był horror.

    Pozdrawiam

  • 70. Data: 2016-10-31 13:08:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 580dcbe9$0$648$6...@n...neostrada.pl

    > To może wcale nie jesteś alergikiem?

    Testy z alergenami dają wyniki.
    Cywilizowani ludzie opierają swe wyroki o wyniki tego rodzaju,
    sądy białostockie -- gardzą tymi wynikami, przez co wyroki
    tychże sądów lewitują. ;)

    > A co do lekarzy, sam się przekonałem że wśród nich jest cala masa bezmózgich
    debili.

    Rozmowa z lekarzem:

    L: - Mogę Cię zatrudnić u siebie.
    - Nie stać Cię na moją pracę.
    L: - Ile chcesz zarabiać?
    - Tyle, by starczyło mi na lekarzy.
    L: - Hm... Faktycznie -- nie stać mnie...

    IMO lekarze debilami nie są, ale ceny mają wygórowane -- co jest efektem
    ,,opieki'' państwowej. Uwolnienie tego zawodu dałoby skutki podobne do
    uwolnienia handlu. Pół wieku temu spodni w zwykłym sklepie nie było
    a w PEW (PeWexach) kosztowały około 20 dolców, choć nauczyciel w szkole
    zarabiał kilkanaście dolców miesięcznie. Obecnie spodnie można kupić za
    kilka czy kilkanaście złotych, choć jakościowo nie ustępują takie spodnie
    tym kupowanym kiedyś w Pewexach.

    > W ich ocenie sytuacji nawet drobne odstępstwo od "normy" dyskwalifikuje dany zespół
    chorobowy.

    W czyjej konkretnie?
    I czym jest takowa dyskwalifikacja?
    (czy możesz swą myśl wyrazić innymi słowami?)

    Chyba jedno ładowanie starczyłoby na pół roku. ;)

    Jest coraz lepiej -- ale nadal źle.

    > Atak w ogóle jak się sprawuje ten nowy nabytek? Czy to prawda
    > że MAX posiada ponadprzeciętnie lepszą antenę i tym samym lepszy
    > zasięg GSM/3G?

    Nie narzekałem do tej pory na 3G/GSM.
    Max ma LTE -- dla mnie to nowość.

    ,,Antena GPS'' jest słabsza niż w Monsterze czy Overmaxie,
    ale nie narzekam -- w samochodzie, jadąc lasem nie gubię sygnału.

    > Co niby miałem zauważyć? Najważniejsza przy wykrywaniu AIDS jest analiza krwi.

    Zaczynasz pisać rozsądnie. :)

    > Odpuszcza, jak w prawie każdej innej przewlekłej chorobie, w AIDS są
    > remisje i nawroty. No i to nie na sam AIDS się umiera, AIDS to tylko
    > otwarta furtka dla innych chorób.

    Nie interesuję się AIDSem. :)
    [ale pamiętam, że nad Donbasem istotnie nie sam AIDS zabił,
    lecz BUK -- nawet ponoć nie Bóg...]

    -=-

    Reasumując -- Max jest bardzo dobry, ale plastykowa obudowa jest beznadziejnie słaba.
    Natomiast Gorilla Glass 4 jest na razie unikatem. :) Telefon jest ciężki i duży, ale
    bardzo dobry niemal pod każdym względem.

    Chętnym okiem patrzę na Yotę za 5 stów -- Yota ma tylko GG3 i niski Android...
    [i... ja mam telefon....]