  • 1. Data: 2016-09-03 19:58:04
    Temat: Proszę o nr BOK T-Mobile, PILNIE (mam lejek)
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Witam, podacie numer BOK T-Mobile, proszę, bo włączyli mi lejek i
    jedynie działa usenet, żaden "nowoczesny" portal nie chce się
    załadować przy lejku (nawet przy wyłączonych obrazkach w
    przeglądarce) widać mają MASĘ danych do przekazania, zwłaszcza
    portal T-Mobile'u, prawdopodobnie pomyłka i nieporozumienie chcę
    porozmawiać z konsultantem PILNIE! ;)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 2. Data: 2016-09-03 21:17:49
    Temat: Re:Proszę o nr BOK T-Mobile, PILNIE (mam lejek)
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Yerine Ictimai <i...@y...ru> Wrote in message:

> [...]
    > przeglądarce) widać mają MASĘ danych do przekazania, zwłaszcza
    > portal T-Mobile'u, prawdopodobnie pomyłka i nieporozumienie chcę

    Wielkie dzięki, już portal mi się szybciej załadować niż ktoś z
    Was odpowiedział ;)

    Ale swoją drogą, literek parę i kilka MB danych - jakim ABSURDEM
    stał się współczesny Internet!??

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 3. Data: 2016-09-03 22:31:07
    Od: W <w...@w...pl>

    Yerine Ictimai wystukał, co następuje:

    > Wielkie dzięki, już portal mi się szybciej załadować niż ktoś z
    > Was odpowiedział ;)
    >
    > Ale swoją drogą, literek parę i kilka MB danych - jakim ABSURDEM
    > stał się współczesny Internet!??

    SOT:
    https://mobiforge.com/research-analysis/the-web-is-d
    oom

    "In July 2015, inspired by something Mat Marquis said at TXJS 2015, I
    suggested that the average web page weight would equal that of the Doom
    install image in about 7 months time.

    Well, we've made it, albeit a bit later than expected. This is where we are
    today:

    Recall that Doom is a multi-level first person shooter that ships with an
    advanced 3D rendering engine and multiple levels, each comprised of maps,
    sprites and sound effects. By comparison, 2016's web struggles to deliver a
    page of web content in the same size."

    Tak, współczesny internet to szambo jeżeli chodzi o pozyskanie prostej
    informacji...

  • 4. Data: 2016-09-04 10:14:13
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    W <w...@w...pl> Wrote in message:
> [...]
    > install image in about 7 months time.
    > Tak, współczesny internet to szambo jeżeli chodzi o pozyskanie prostej

    Ale mamy jeszcze newsgroups, wprawdzie mało popularne lecz
    paradoksalnie właśnie przez to oszczędne, SAM TEKST, więc przy
    lejku tylko z tego można korzystać, parę kB żeby uaktualnić
    grupę.

    Właśnie mają POTENCJAŁ newsgroups, jaki jest powód że nikt nie
    zainwestował w nie swój wysiłek żeby stworzyć pewien... hmm...
    nowoczesny (aż boję się tego słowa) interfejs, platformę
    komunikacyjną?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 5. Data: 2016-09-04 11:35:06
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Yerine Ictimai
    naskrobał(a):

    > Właśnie mają POTENCJAŁ newsgroups, jaki jest powód że nikt nie
    > zainwestował w nie swój wysiłek żeby stworzyć pewien... hmm...
    > nowoczesny (aż boję się tego słowa) interfejs, platformę
    > komunikacyjną?

    Bo tu trudno o wklejanie reklam, a tym bardziej jakichś bardziej
    interaktywnych z filmikami, zasłaniającymi cały ekran i dracych się w
    niebogłosy. Ponadto stosunkowo łatwo jest odsiać spamerów mając na swoim
    kompie porzadny program newsowy.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz budzi się z okropnym bólem głowy. Mętnym wzrokiem spogląda wokół:

  • 6. Data: 2016-09-04 15:13:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-04 o 10:14, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    > zainwestował w nie swój wysiłek żeby stworzyć pewien... hmm...
    > nowoczesny (aż boję się tego słowa) interfejs, platformę

    Stworzono, wszelakie fora i portale społecznościowe.
    Ale mający alergie na reklamy olewają je do dzisiaj. :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2016-09-04 15:52:09
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> Wrote in message:
    > Stworzono, wszelakie fora i portale społecznościowe.
    > Ale mający alergie na reklamy olewają je do dzisiaj. :-)

    Właśnie, jakoś nasze newsgroups istnieją bez reklam i opłat, a
    argumentuje się że reklamy są potrzebne żeby utrzymały dany
    serwis. Wprawdzie fora przewyższają newsgroups pod względem
    popularności (choć dyskusyjne?) ale może za to mają inne zalety:

    brak konieczności tworzenia podobnego konta dla każdej tematyki,
    brak moderacji, cenzury
    ROZPROSZENIE, czy raczej muli-BACKUP, po licznych serwerach na
    całym świecie, zupełna NIEZALEŻNOŚĆ od jakiejkolwiek firmy,
    instytucji czy urzędu, struktura newsgroups jest częścią
    FUNDAMENTU Internetu, i protokołu TCPIP

    A np. CanalPlus, HBO, MTV itd. są PŁATNE a i tak mają reklamy, tak
    przy okazji przykład z dziedziny TV satelitarnej, znaczy że z
    tymi reklamami to dziwna sprawa

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 8. Data: 2016-09-04 16:26:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-04 o 15:52, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    > serwis. Wprawdzie fora przewyższają newsgroups pod względem
    > popularności (choć dyskusyjne?) ale może za to mają inne zalety:

    Serwery news utrzymują dostawcy internetu. Jeszcze.
    Pozostałe serwery inwestorzy.

    > brak konieczności tworzenia podobnego konta dla każdej tematyki,
    > brak moderacji, cenzury

    Brak moderacji nie zawsze jest zaletą. Niestety.

    > ROZPROSZENIE, czy raczej muli-BACKUP, po licznych serwerach na
    > całym świecie, zupełna NIEZALEŻNOŚĆ od jakiejkolwiek firmy,
    > instytucji czy urzędu, struktura newsgroups jest częścią
    > FUNDAMENTU Internetu, i protokołu TCPIP

    To jest plusem.
    Do czasu kiedy rządy zaczną na poważnie cenzurować sieć.

    > A np. CanalPlus, HBO, MTV itd. są PŁATNE a i tak mają reklamy, tak
    > przy okazji przykład z dziedziny TV satelitarnej, znaczy że z
    > tymi reklamami to dziwna sprawa

    Telewizja to nie najlepszy przykład.
    Są kanały płatne ale darmowo i legalnie dostępne w sieci.
    Dlaczego ? Nie wiem.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2016-09-04 16:45:25
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> Wrote in message:
    > Serwery news utrzymują dostawcy internetu. Jeszcze.
    > Pozostałe serwery inwestorzy.

    Czym się kierują?

    > Brak moderacji nie zawsze jest zaletą. Niestety.

    Kwestia gustu, ale dla wielbicieli prawdziwej spontanicznej prawdy
    to zaleta, choć są marketonoidy na newsgroups to wprawne oko
    potrafi ich wyłowić ;)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 10. Data: 2016-09-04 20:13:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-04 o 16:45, Yerine Ictimai pisze:
    +

    > Czym się kierują?

    Jak to inwestorzy, chęcią zysku.
    A czym dostawcy internetu ? chęcią dostarczenia usługi nie generującej
    niepotrzebnego ruchu przez wysyłanie tekstów, obrazków i fotek.

    > Kwestia gustu, ale dla wielbicieli prawdziwej spontanicznej prawdy
    > to zaleta, choć są marketonoidy na newsgroups to wprawne oko
    > potrafi ich wyłowić ;)

    Wielbiciele spontanicznej prawdy są jak jednorożce, nikt ich
    nie widział. Gówniarzeria zadowolona że nikt ich nie zabanuje
    czy wręcz zlikwiduje konto są widoczni na co dzień.