  • 91. Data: 2016-11-13 09:10:36
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-11-08 o 16:45, RadoslawF pisze:

    > Nie jestem młodzieńcem i nie wychowałem się na propagandzie IPNu.
    > Nie mierz rozmówców swoja miarą a nie będziesz się ośmieszał.
    >

    > Pozdrawiam

    Nie jesteś, tym gorzej dla ciebie.

    Nigdy bym nie pomyślał aby mierzyć intelekt wolnomyślicieli z
    zindoktrynowanymi propagandą bezmózgowcami.

  • 92. Data: 2016-11-13 09:11:32
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    >
    > Mnie (z jakiegoś powodu) Bóg dał możliwość zarabiania pieniędzy,
    > ale duchowni uznali, że potrzebna jest właśnie: Równość Wolność
    > Braterstwo. Uznali i doprowadzili do tego, że nie miałem pieniędzy
    > więcej niż inni ludzie. Problem w tym, że ci inni ludzie są (i byli)
    > zdrowi, przez nie potrzebują pieniędzy na leczenie, podczas gdy
    > ja -- potrzebuję.
    >
    > Bóg nie dał Równości i Braterstwa ;) w stanie zdrowia, co wyrównał
    > pieniędzmi, lecz ludzie wyrównali ;) ilość pieniędzy tak, by było
    > Braterstwo ;) zarabiania, bez wyrównywania stanu zdrowia...

    A zastanawiałeś się choć czasem dlaczego uczciwy człowiek musi walczyć o
    to co wydaje się być czymś naturalnym 'z urzędu" dla istoty zwanej
    człowiekiem rozumnym?

    Jakich duchownych masz na myśli - zhierarchizowany Kościół Katolicki?

    Sprawa jest prosta - nie lubisz Komunizmu, bo tak naprawdę go nie znasz.

  • 93. Data: 2016-11-13 13:29:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Nie jesteś, tym gorzej dla ciebie.

    mówisz, że Ty jesteś i dlatego uważasz innych za gorszych?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 94. Data: 2016-11-13 16:42:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-13 o 13:29, masti pisze:

    > mówisz, że Ty jesteś i dlatego uważasz innych za gorszych?

    Się jak to określił Wańkowicz "zakałapućkał" i teraz próbuje
    ratować opinię o swojej osobie. Bardzo nieudolnie.

    Pozdrawiam

  • 95. Data: 2016-11-14 09:17:32
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > mówisz, że Ty jesteś i dlatego uważasz innych za gorszych?

    Tylko to że u wielu ludzi mądrość przychodzi z wiekiem. Jednak jak widać
    po powyższym niektórzy na zawsze pozostają na nią odporni.

  • 96. Data: 2016-11-14 10:02:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Tylko to że u wielu ludzi mądrość przychodzi z wiekiem. Jednak jak widać
    > po powyższym niektórzy na zawsze pozostają na nią odporni.

    ale nie musisz się tym chwalić

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 97. Data: 2016-11-15 00:57:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5828201e$0$650$6...@n...neostrada.pl

    > A zastanawiałeś się choć czasem dlaczego uczciwy
    > człowiek musi walczyć o to co wydaje się być czymś
    > naturalnym 'z urzędu" dla istoty zwanej człowiekiem
    > rozumnym?

    Co masz na swej myśli?

    > Jakich duchownych masz na myśli - zhierarchizowany Kościół Katolicki?

    Duchownych Kościoła rzymskokatolickiego w Polsce: Rabiczkę,
    Samula, Ozorowskiego, Makulskiego, Rydzyka...

    > Sprawa jest prosta - nie lubisz Komunizmu, bo tak naprawdę go nie znasz.

    Słowo 'komunizm' ma korzenie łacińskie, ale do nas przywędrowało
    z ZSRR. Wychowałem się w PRL, więc wiem, czym jest komunizm.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 98. Data: 2016-11-16 10:45:45
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5828201e$0$650$6...@n...neostrada.pl

    > Co masz na swej myśli?

    Rzeczone - Wolność Równość Braterstwo. Każdy rodzi się taki sam, dopiero
    później (nieliczne) wykolejone mendy narzucają wszystkim swoje reguły, w
    których absolutnie nie ma miejsca na na wyżej wymienione wartości.

    > Duchownych Kościoła rzymskokatolickiego w Polsce: Rabiczkę,
    > Samula, Ozorowskiego, Makulskiego, Rydzyka...

    Sprawa wygląda tak - Chrystus pierwszy Komunista, natomiast Jego
    urzędnicy na ziemi to piewcy kapitalizmu..

    > Słowo 'komunizm' ma korzenie łacińskie, ale do nas przywędrowało
    > z ZSRR. Wychowałem się w PRL, więc wiem, czym jest komunizm.

    Nikt nie nie może być tak ślepy na Komunizm jak ktoś wychowany w PRLu.
    Kto poważny totalne zniewolenie jednostki może nazywać Komunizmem..

  • 99. Data: 2016-11-25 16:12:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 582c2ab9$0$5154$6...@n...neostrada.pl

    > Rzeczone - Wolność Równość Braterstwo. Każdy rodzi się taki sam,

    Jeden człowiek (ja akurat) rodzi się z:

    - niedowidzącym (niemal ślepymi) wzrokiem
    - reumatyzmem
    - chorobami skóry (lekarz biorący udział w krajowym
    zjeździe zauważył, że słyszał :) o podobnym przypadku)

    inny człowiek rodzi się zdrowy bądź niemal zdrowy...
    Jeszcze inny człowiek rodzi się tak chory, że albo szybko
    umiera, albo męczy się bez możliwości rozwinięcia się...

    > dopiero później (nieliczne) wykolejone mendy narzucają wszystkim swoje reguły,

    Przykładowo -- narzucają astmatykowi (mnie akurat) wentylację mieszkania
    pracującą nieprawidłowo, każąc płacić systematycznie temuż astmatykowi
    (czyli mnie) za utrzymywanie i kontrolowanie tejże fatalnej wentylacji...

    > w których absolutnie nie ma miejsca na na wyżej wymienione wartości.

    Ludzie nie są równi -- choćby mają różny wzrost. ;)
    (zatem -- mają różne potrzeby)

    > Sprawa wygląda tak - Chrystus pierwszy Komunista, natomiast Jego urzędnicy na ziemi
    to piewcy kapitalizmu..

    Chrystus nie zlikwidował przykazań chroniących własność prywatną:

    - nie kradnij
    - nie pożądaj cudzej własności.

    Nie zlikwidował też podatków i pieniędzy...

    > Nikt nie nie może być tak ślepy na Komunizm jak ktoś wychowany w PRLu. Kto poważny
    totalne zniewolenie jednostki może nazywać
    > Komunizmem..

    PRL to właśnie wspólna gospodarka -- poza rolnictwem i ,,spółdzielczością''
    niemal wszystko było wspólne. Owa ,,spółdzielczość'' to **chyba** zalążki
    kapitalizmu krytego rzekomym komunizmem.

    -=-

    Ludzie nie są równi -- ani duchem (myśleniem) ani ciałem.
    Mają różne gabaryty (co widać) i różne choroby (co też
    czasami widać) oraz różne potrzeby, różne marzenia,
    zamiłowania itd...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'