  • 31. Data: 2016-10-16 11:39:03
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 57de42cf$0$644$6...@n...neostrada.pl

    > Niewiele. Jednak równie dobrze można mówić, że
    > jakikolwiek pojedynczy głos niewiele zmienia.

    Stare chińskie przysłowie mówi że "nurt nawet największej rzeki jest
    zapoczątkowany jedną kropelką wody".

    > Nie śledzę sytuacji -- ostatnio nie mam zdrowia, więc nie wiem, co
    > dzieje się dookoła. Tydzien temu jeszcze bylo gorąco -- popływałem
    > sobie rowerkiem wodnym a następnego dnia mnie ścięło i choruję do
    > tej pory...

    Pewnie pływałeś po jakimś syfie.. Zresztą takie czasy że france można
    złapać ze wszystkiego..

    > IMO prawda -- te kagańce i pęta są dla dobra zakładającego. ;)

    Jakby nie patrzeć - źle się dzieje z tą polską "demokracją", te szmaty
    sądzą że są wybierani po to aby zdobywać władzę nad ludźmi którzy ich
    wybrali, czy tam tymi którzy się wstrzymali od głosu, bądź też tymi
    którzy byli przeciw nim.

    > http://niezalezna.pl/86191-nagly-zwrot-akcji-umowy-n
    a-kredyty-frankowe-moga-byc-uniewaznione

    > Może nie będzie...

    > Mnie tyle starcza na rok, ale lubię mieć zapas.

    Ale lubisz bonusy, dziwne, skoro nawet ich nie wykorzystujesz..

  • 32. Data: 2016-10-16 11:39:42
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > Z asekuracyjnej kamizelki założonej bezpośrednio na skórę?...
    > Ze słoneczka?... Z jakiejś rzeczywistej choroby wirusowej
    > złapanej inaczej niż poprzez ww. kamizelkę?...
    >
    > Aby rozjaśnić -- w tym czasie łykałem leki antyhistaminowe.
    >
    > -=-
    >
    > Jedno jest pewne -- w Białymstoku mam za mało tlenu. Omdlenia
    > są tutaj na porządku dziennym i nocnym.
    >
    > Jedni ludzie tęsknią do miasta, bo życie w mieście jest ,,barwne'',
    > zaś inni (jak ja) cenią sobie wieś, bo pożądają powietrza. :)
    >
    > Na szczęście ;) nie ja jeden jestem astmatykiem oskarżanym o brak astmy.

    A wiesz że antybiotyki (poza penicyliną) uszkadzają słuch? Co za imbecyl
    przepisuje antybiotyk na wysypkę nie sprawdzając co to jest, czy np. nie
    jakieś uczulenie..

  • 33. Data: 2016-10-16 11:40:15
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-09-18 o 00:12, re pisze:

    > Użytkownik "Smok Eustachy"

    > Udałem się do punktu i po 3 minutach miałem zarejestrowane 2 numery. We
    > Virgin
    >
    > ---
    > King Brus Li Karate Miszcz :-)

    Wejście Smoka Eustachego... ;-)

  • 34. Data: 2016-10-16 15:31:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

> [...]
    > jakikolwiek pojedynczy głos niewiele zmienia.

    Stare chińskie przysłowie mówi że "nurt nawet największej rzeki jest
    A starożytni Indianie mówią: z gówna bata nie ukręcisz.

  • 35. Data: 2016-10-16 21:13:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 58034aad$0$15203$6...@n...neostrada.pl

    > Pewnie pływałeś po jakimś syfie.. Zresztą takie czasy że france można złapać ze
    wszystkiego..

    Problem w tym, że do tej pory nie doszedłem do zdrowia,
    o ile ja w ogóle bywam zdrowy. ;) Chwilami podejrzewam
    chorobę zatok. Silny ból głowy, trudności w koncentracji,
    osłabienie (słabego na co dzień) wzroku, szum w uszach...
    Potrzebuję jeszcze więcej snu niż zwykle -- 12 godzin
    na dobę to teraz za mało...

    Mogę powiedzieć, że POWOLI nabieram sił, ale STARASZNIE powoli.
    [wiem -- nie lękaj się!]

> [...]
    wybierani po to aby zdobywać władzę nad ludźmi
    > którzy ich wybrali, czy tam tymi którzy się wstrzymali od głosu, bądź też tymi

    Polityka mnie nie ciągnie.
    Zdrowy na umyśle człowiek reperuje to, co zepsute,
    ale cwany uważa, iż hipokryzja popłaca. :)

    Ludzie nie są głupi (jak uważa TLis) i jeśli są źle
    traktowani -- nie chcą odpłacać poświęceniem tak zwanym.

    Mądry władca pojmuje to -- dlatego nie łamie prawa.
    Głupi władca uważa, że jakoś zatłucze ,,swych wrogów''.

    Problem w tym, że
    głupi najpierw zabija ,,swych wrogów'', następnie znajomych,
    przyjaciół, rodzinę i wreszcie popełnia samobójstwo...

    Zaś
    mądry najpierw karmi siebie, następnie swą rodzinę, przyjaciół,
    znajomych i wrogów, bo łatwiej karmić wroga niż bronić się
    przed tymże wrogiem.

    Łatwo zauważyć, że tą metodą głupcy są ochraniani przez mądrych
    zaś mądrzy -- wybijani prze głupców.

    > Ale lubisz bonusy, dziwne, skoro nawet ich nie wykorzystujesz..

    Matka wykorzystała.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 36. Data: 2016-10-17 03:25:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 58034ad4$0$15203$6...@n...neostrada.pl

    > A wiesz że antybiotyki (poza penicyliną) uszkadzają słuch?

    Nie wiem, ale nie nadużywam antybiotyków, jeśli nie liczyć czosnku.
    Antybiotykami ,,leczono'' u mnie astmę -- przez kilka lat...

    > Co za imbecyl przepisuje antybiotyk na wysypkę

    :)

    > nie sprawdzając co to jest, czy np. nie jakieś uczulenie..

    Ponoć wysypka zazwyczaj jest wywołana infekcjami wirusowymi.

    -=-

    Od kilku tygodni nie mogę wyzdrowieć, ale w tym czasie
    byłem jedynie u kardiologa -- z wizytą regularną.
    Uczę się przyjmowania Nebivoru -- muszę powstrzymywać
    nadgorliwe serce, ale jednocześnie nie mogę schodzić
    poniżej wymaganej wydajności. ;) Nie obniżam ciśnienia,
    ale częstość skurczów...

    Jednym z ubocznych objawów Nebivoru jest właśnie ból głowy...
    Być może Nebivor jest przyczyną mego silnego bólu głowy...
    Ale bez Nebivoru miewam od 2 do 3 skurczów na sekundę...

    Nadgorliwość serca wywołana jest astmą, której wg biegłej Dziób -- nie mam. ;)

    -=-

    Niemal każdy lekarz, a nawet nie tylko lekarz (prelegenci na prewencjach
    rentowych ZUS) wie o tym, jakie są skutki astmy, lecz biegły sądowy -- nie wie!

    -=-

    Zaraz obudzą się Wolimy mające łuszczycowe zapalenia stawów -- z ich ,,mądrościami''.
    Na pocieszenie -- ZUS szykuje zrównanie emerytalne. Wszyscy Polacy (także mundurowi
    i rolnicy) mają otrzymywać 1kpln tytułem emerytury...

    http://zus.pox.pl/zus/zus-chce-jednakowej-emerytury-
    dla-wszystkich-polakow.htm

    Wolim -- także będzie miaU masę ;) szmalu na emeryturze, jeśli dożyje... ;)

    ZUS opowiedział się za systemem emerytury obywatelskiej. Każdy Polak ma
    otrzymywać jednakową emeryturę w wysokości 1000 zł. Możliwa będzie również
    jednorazowa wypłata zgromadzonych w ZUS środków.

    Według rekomendacji zawartych w Białej Księdze, ZUS miałby się stać jedyną
    instytucją w Polsce odpowiedzialną za ubezpieczenia społeczne. W najbliższym
    czasie miałoby więc dojść do połączenia ZUS, KRUS oraz resortowych systemów
    emerytalnych (emerytury dla policji, sędziów i prokuratorów).

    Według rekomendacji ZUS, miałoby również dojść do całkowitej likwidacji OFE.
    Środki zgromadzone na kontach w Otwartych Funduszach Emerytalnych zostaną
    podzielone na dwie części. Pierwsza część, tj. 25% aktywów trafi do Funduszu
    Rezerwy Demograficznej, przy czym środki te zostaną zapisane na subkoncie
    ubezpieczonego w ZUS. Pozostałe 75% aktywów z OFE trafi zaś do III filara.
    Środki te zostaną zapisane na Indywidualnych Kontach Emerytalnych każdego
    ubezpieczonego.

    -=-

    Zyy ostatniej chwili:

    Francuska policja zabiera telefony komórkowe i buty uciekinierom z obozowisk...

    -=-

    Turcja dostała 6 miliardów euro na przyjęcie uchodźców i bezwizowy ruch pomiędzy
    Turcją i ,,Europą''... Te 6 miliardów euro to rekompensata płacona urzędnikom,
    którzy do tej pory utrzymują się z cięzkiej pracy ;) polegającej na stemplowaniu
    wiz?... Od tej pory islamiści będą przyjmowani przez Turcję, po czym oficjalnie
    i legalnie będą przyjeżdżali do ,,Europy'' jako Turcy?...

    -=-

    Zaufany profil można potwierdzić z domu -- poprzez bank chociażby...

    Coraz mniej potrzebnych urzędników -- ale coraz więcej urzędników ,,pracuje''... ;)
    Urzędnicy pracują nad tym, by prace urzędników przejmowały komputery i automaty?...

    To jak z wojną o pokój. ;)

    bój to jest nasz ostatni
    krwawy skończy się trud
    https://www.youtube.com/watch?v=KymgJPVQphk

    -=-

    Smutna prawda jest IMO taka, iż głupole przejmują władzę i marnują pracę
    ludzi mądrych, lecz niezbyt gorliwych do dawaniu po mordzie, przez co po
    prostu dookoła brakuje forsy na wszystko...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 37. Data: 2016-10-17 20:40:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nu19at$9q2$...@n...news.atman.pl

    > Francuska policja zabiera telefony komórkowe i buty uciekinierom z obozowisk...

    Tak ,,mówiło'' radio gdy pisałem te posty...

    Juz po wysłaniu zauwazyłem...

    http://www.fuw.edu.pl/~jziel/spieszmy.html

    Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
    zostaną po nich buty i telefon głuchy
    tylko co nieważne jak krowa się wlecze

    [teraz zastanawiam się... krowa jest parzystokopytna,
    czy (jak człowiek) nieparzystokopytna?...]

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 38. Data: 2016-10-18 18:44:06
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > na dobę to teraz za mało...
    >

    > Mogę powiedzieć, że POWOLI nabieram sił, ale STARASZNIE powoli.

    A doktory co na to? Bez jaj, ale to wygląda na poważne problemy z
    układem immunologicznym.. Robiłeś test na AIDS?

> [...]
    > przed tymże wrogiem.
    >
    > Łatwo zauważyć, że tą metodą głupcy są ochraniani przez mądrych

    No cóż, też bym chciał się nie interesować tym jak sobie poczynają ci
    władcy Polski. Niestety, amatorszczyzna, ew zła wola sprawiają że nie
    sposób nad tym przejść do porządku dziennego, nie sposób milczeć..

    > Matka wykorzystała.

    Jest w stanie wykorzystać np. 500zł na SMSy i rozmowy i 10GB z Play w
    ciągu miesiąca? Mi się za 3 dni kończy ta promocja a wykorzystałem
    dopiero coś około 300MB danych i 12zł na rozmowy i SMSowanie.

  • 39. Data: 2016-10-18 18:46:17
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    >
    > :)

    > Ponoć wysypka zazwyczaj jest wywołana infekcjami wirusowymi.

    Nawet i w takim wypadku antybiotyk to niewłaściwe panaceum..

> [...]
    > (także mundurowi
    > i rolnicy) mają otrzymywać 1kpln tytułem emerytury...

    Bzdury.. Kolejne ich fantazje.

> [...]
    > filara.
    > Środki te zostaną zapisane na Indywidualnych Kontach Emerytalnych

    Wierzysz w to? Wierzysz że w taki sposób da się prowadzić politykę
    takiej instytucji jak ZUS?

    > -=-
    >
    > Zyy ostatniej chwili:
    >
    > Francuska policja zabiera telefony komórkowe i buty uciekinierom z
    > obozowisk...

    Złodzieje. Ruska też chcieli okraść ruf statków. Jak kiedyś lubiłem
    Francję, tak dokumentnie mi zbrzydła gdy do koryta dostał się ten obecny
    służka USA.

> [...]
    > ludzi mądrych, lecz niezbyt gorliwych do dawaniu po mordzie, przez co po
    > prostu dookoła brakuje forsy na wszystko...

    Kto ma kasę ten ma. Druga prawda jest taka że w kapitalizmie wszyscy nie
    mogą mieć kasy.

  • 40. Data: 2016-10-18 18:53:03
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 18.10.2016 o 18:44, Trybun pisze:

    > Jest w stanie wykorzystać np. 500zł na SMSy i rozmowy i 10GB

    10GB bez problemu, tylko w tym miesiącu.

    z Play w
    > ciągu miesiąca? Mi się za 3 dni kończy ta promocja a wykorzystałem
    > dopiero coś około 300MB danych i 12zł na rozmowy i SMSowanie.

    Co do rozmów i smsów to nie wnikam bo mam no limit. Więc mi to wsio
    ryba, ile wykorzystam

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę