  • 21. Data: 2016-09-17 16:55:24
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 31.08.2016 o 14:18, re pisze:

    > Dzień pierwszy

    Udałem się do punktu i po 3 minutach miałem zarejestrowane 2 numery. We
    Virgin

  • 22. Data: 2016-09-18 00:12:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy"

    > Dzień pierwszy

    Udałem się do punktu i po 3 minutach miałem zarejestrowane 2 numery. We
    Virgin

    ---
    King Brus Li Karate Miszcz :-)

  • 23. Data: 2016-09-18 09:29:17
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-09-16 o 19:41, re pisze:

> [...]
    > formularz i wydruk.
    > ---
    > Pozostaje klikać. I temu właśnie klikaniu pracownica nie podołała.
    > Zapewne dlatego, że twórca witryny V nie podołał skonstruowaniu jej w
    > intuicyjny sposób. W efekcie jak ja na nią wlazłem, po tym jak
    > dowiedziałem się tutaj że też mogę, to popełniłem ten sam błąd.
    > Podobnież pracownica nie wpadła na to że numer karty który jej podałem
    > za krótki jest. Takie subtelności ze złożoności świata wynikające o
    > których jak widać wielu się nie śniło na tej grupie.

    Myślę jednak że miałeś pecha i trafiłeś na wyjątkowego matoła.. W
    rzeczywistości rejestrację przeprowadzane są w miarę szybko i sprawnie.

  • 24. Data: 2016-09-18 09:31:30
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    > "Trybun" 57d6e189$0$652$6...@n...neostrada.pl

    > Nie głosuję.

    Chyba słusznie, ale to i tak nic nie zmienia.

    > Seksualnie?

    Dość szerokie pojecie i niekoniecznie związane z narządami płciowymi.
    Zdarzają się osobniki przeżywające coś na kształt orgazmu jak chamy
    tytułujące się "polskimi patriotami" wyzywają ludzi na pogrzebach.

    > Czyli -- obiecuje swobodę i wolność?

    I powiada że te zakładane obywatelowi pęta na kończyny i kaganiec na ryj
    to tylko dla jego dobra..

    > Matce dałem pomarańczową SIMkę, aby miała za free dzwonienie.
    > Zanim minie miesiąc -- postaram się o kolejną SIMkę na
    > kolejny miesiąc. :) I tak aż do lutego... O ile zdołam
    > i o ile matka zechce. :)
    >
    > Mnie starcza 30 minut miesięcznie z dziewicą.

    Faktycznie, dla tych co dużo korzystają z telefonu taki bonus to
    atrakcja. Tych 30minut nie zdarzyło mi się jeszcze nigdy w pełni
    wykorzystać. Ale SMSy nie wystarczają na jeden dzień.. W VM też są
    jakieś bonusy w związku z rejestracją?

  • 25. Data: 2016-09-18 19:37:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 września 2016 00:12:59 UTC+2 użytkownik re napisał:

    > King Brus Li Karate Miszcz :-)

    Listu nie potrafisz normalnie odebrać, numeru zarejestrować również.
    Gdzieś jest problem. Tylko gdzie?;)

  • 26. Data: 2016-09-18 22:16:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    Listu nie potrafisz normalnie odebrać, numeru zarejestrować również.
    Gdzieś jest problem. Tylko gdzie?;)
    ---
    Myślę, że w twoim durnym komentowaniu :-)

  • 27. Data: 2016-09-19 03:01:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" nrhak9$gpt$...@d...me

    > tak tanio się sprzedajesz?

    Tak zwane życie uczyniło mnie kurwą -- zanim spostrzegłem się?...
    Nie...
    Tak zwane życie uczyniło mnie kurwą -- zanim się spostrzegłem... ;)

    Najpierw nazwałem kurwą kogoś z moich znajomych -- pracownika
    rządowego, później zauważyłem, że ja też prostytuuję się, ale
    za zdecydowanie mniejsze pieniądze -- linki do oferty ;) poniżej.

    Problem w tym, że ww. znajomemu praca techniczna ;) w rządzenie
    nie odpowiada, zaś mnie jedynie brak zdrowia. :) Pogodziłem się
    już dawno z takim życiem. Lepsze to niż dawanie dupy za pieniądze.

    Coraz gorzej widzę -- teraz z trudem piszę. :)
    Mam nadzieję, że to chwilowe ;) pogorszenie, ale trwa dość długo.
    W tym stanie ledwo cokolwiek mogę robić, więc kurestwo kuleje.

    I aby było jasne -- jestem wdzięczny Agorze za zarobki.
    IMO lepiej być kurwą, niż pracując dla kurwy -- wzbogacać ją.

    Rejestracyjne bonusy mnie pociągają. :) Szkoda, że Virgin tak późno
    mi ciachnęła te 14 plnów. Gdyby ciachnęła wcześniej -- zarobiłbym
    więcej. Ja niewiele dzwonię, ale matka dzwoni -- i to ona właśnie
    oszczędza na tych bonusach.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 28. Data: 2016-09-19 19:21:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 57de42cf$0$644$6...@n...neostrada.pl

    > Chyba słusznie, ale to i tak nic nie zmienia.

    Niewiele. Jednak równie dobrze można mówić, że
    jakikolwiek pojedynczy głos niewiele zmienia.

    > Dość szerokie pojecie i niekoniecznie związane z narządami płciowymi. Zdarzają się
    osobniki przeżywające coś na kształt orgazmu
    > jak chamy tytułujące się "polskimi patriotami" wyzywają ludzi na pogrzebach.

    Nie śledzę sytuacji -- ostatnio nie mam zdrowia, więc nie wiem, co
    dzieje się dookoła. Tydzien temu jeszcze bylo gorąco -- popływałem
    sobie rowerkiem wodnym a następnego dnia mnie ścięło i choruję do
    tej pory...

    > I powiada że te zakładane obywatelowi pęta na kończyny i kaganiec na ryj to tylko
    dla jego dobra..

    IMO prawda -- te kagańce i pęta są dla dobra zakładającego. ;)

    http://niezalezna.pl/86191-nagly-zwrot-akcji-umowy-n
    a-kredyty-frankowe-moga-byc-uniewaznione

    Może nie będzie...

    > Faktycznie, dla tych co dużo korzystają z telefonu taki bonus to atrakcja. Tych
    30minut nie zdarzyło mi się jeszcze nigdy w pełni

    Mnie tyle starcza na rok, ale lubię mieć zapas.

> [...]

    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

    Postscriptum: Przy okazji franka...

    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2016/09/fano
    m-apple-da-sie-wcisnac-kazdy-kit?utm_source=chip&utm
    _medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_kliknieci

    Jimmy Kimmel, wraz z ekipą, wyszedł na ulice Hollywood i zaczepił kilku
    posiadaczy iPhone'ów
    z pytaniem, czy chcieliby przetestować nowego iPhone'a 7. By eksperyment był
    wiarygodny
    wmówiono przechodniom, że iPhone 7 posiada funkcję szybkiego przenoszenia danych
    ze starego
    modelu na nowy. Gdy na pierwszym planie użytkownicy opowiadali swoje historie na
    temat
    korzystania z urządzeń Apple, w tle pracownik ekipy zakładał na ich iPhone'y inną
    obudowę
    i przecierał ekran.

    Przekonani, że trzymają w rękach nowego flagowca Apple'a uczestnicy eksperymentu
    chwalili
    jego lżejszą wagę, większy i bardziej ostry ekran, mniejsze ramki i szybsze
    działanie,
    choć tak naprawdę sprawdzali swojego starego iPhone'a.... Jak widać, Apple tak
    naprawdę
    wcale nie musiałoby wprowadzać żadnych innowacji by sprzedać nowy model -
    wystarczyłoby
    zmienić kolor obudowy ;)

    IMO kolor też mógłby pozostać bez zmian.

  • 29. Data: 2016-09-23 12:01:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 57dc2666$0$15202$6...@n...neostrada.pl

    re>> A jakie to ma znaczenie. Tu chodziło o brak doświadczenia zarówno
    re>> pracowników punktu rejestracji jak i mnie, brak czasu, brak punktu pod
    re>> ręką, itp. Takie zwykłe sprawy, które zawsze przytrafią się i będą
    re>> spowalniać niby prostą czynność.

    Trybun> Nie bardzo wiem po co w tym wypadku doświadczenie pracownika. Np. w Play
    Trybun> to jest to tylko wpisanie nazwiska imienia i nr pesel w specjalny
    Trybun> formularz i wydruk.

    W kiosku Ruch zwodzono mnie SMSem, czego skutkiem było zabranie mi czasu.
    (łażenie do kiosku, szukanie informacji na WWW, jazda do innego punktu
    i rozwiązywanie powstałego problemu z rozpoczętym wnioskowaniem...)
    Minął miesiąc od mojego powrotu z Wieńca -- połowę tego czasu
    przechorowałem. (już dwa razy zachorowałem)
    Z reszty czasu -- część czasu zabierają tacy właśnie ludzie jak ww.
    kobieta w kiosku Ruch. Jeśli każda niekompetentna osoba zabierze mi
    trochę czasu -- zabraknie mi tego czasu na życie.

    -=-

    BTW kompetencji. Przed laty miałem wysypkę -- leczono ją antybiotykiem.
    (nie tylko antybiotykiem, ale antybiotykiem także)
    Leczenie było skuteczne, choć drogie. Po niedawnym rowerku wodnym też
    miałem wysypkę -- na oko taką samą jak kiedyś. Leczyłem ją teraz też
    skutecznie, ale znacznie taniej -- po prostu zaczekałem. :) Wysypka
    gaśnie (już niemal zgasła zupełnie) samoistnie...

    I diabli :) wiedzą -- skąd bierze się taka wysypka.
    Z asekuracyjnej kamizelki założonej bezpośrednio na skórę?...
    Ze słoneczka?... Z jakiejś rzeczywistej choroby wirusowej
    złapanej inaczej niż poprzez ww. kamizelkę?...

    Aby rozjaśnić -- w tym czasie łykałem leki antyhistaminowe.

    -=-

    Jedno jest pewne -- w Białymstoku mam za mało tlenu. Omdlenia
    są tutaj na porządku dziennym i nocnym.

    Jedni ludzie tęsknią do miasta, bo życie w mieście jest ,,barwne'',
    zaś inni (jak ja) cenią sobie wieś, bo pożądają powietrza. :)

    Na szczęście ;) nie ja jeden jestem astmatykiem oskarżanym o brak astmy.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 30. Data: 2016-10-14 02:14:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nrndg8$gtp$...@n...news.atman.pl

    > "masti" nrhak9$gpt$...@d...me

    > Tak zwane życie uczyniło mnie kurwą -- zanim spostrzegłem się?...
    > Nie...
    > Tak zwane życie uczyniło mnie kurwą -- zanim się spostrzegłem... ;)

    Minuty do wszystkich
    Ważne do dziś, 14.10.2016

    Pozostało
    73 min. 32 s

    Z tysiąca minut zostały 73 minuty... I niemal 10 GB netu,
    które chcę wymienić na wyniki testów szybkości... Ale
    nadal SIMka poza zasięgiem moich rąk...

    TeMobile daje nolimit za free, Virgin+EB dają nolimit za 9 plnów...
    Ciekawe, kiedy OPy będą dopłacały -- i jak wysokie będą te dopłaty. :)