  • 11. Data: 2016-09-09 02:01:18
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" nq6pgi$ieq$...@n...news.atman.pl

    > Sklepikarz czyli jakiś emeryt lub nierozgarnięta kobieta opanuje
    > obsługę programu na małym ekranie smartofona ?
    > Nie wierzę.

    Byłem wczoraj w Carrefourze (BTW -- Carrefour rozbudowuje się, więc chyba
    podatkami nie przejmuje się zbytnio) i zapytałem o kupowanie z aplikacją.
    Kasjerka wyjaśniła mi ochoczo to i owo, po czym poprosiła o mój telefon
    -- zarejestrowała/zainicjowała aplikację, odnalazła stosowne miejsce,
    wygenerowała kod, zeskanowała...

    I co? -- przechodzisz na inne wyznanie wiary?

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 12. Data: 2016-09-11 08:48:36
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-08-31 o 14:18, re pisze:

> [...]
    > Można. Kartę i dowód, daję. Email ? Ee yy ... nie mam emaila. To może
    > wygenerujemy i podamy adres, którego jeszcze nie ma? No ok. Ma przyjść
    > SMS. Nie przychodzi. Może telefon przeładuję. Dobra, można dzwonić, i
    > nawet SMS przyszedł.
    >
    > Co to było za przedsięwzięcie. Starter za 5zł i tyle pieprzenia się.
    > Za chwilę go wyrzucę bo kolejnego numeru nie potrzebuję tylko
    > sprawdzenia nowej sieci. No chyba, że ktoś potrzebuje zarejestrowanego
    > numeru... minister mi grozi czy jakiś inni obwieś, że będę miał
    > problemy, ale ... miałem zarejestrować to zarejestrowałem a teraz

    Czy aby nie koloryzujesz trochę. Z rejestracją w której sieci miałeś
    tyle problemów. Pomijam już tu sedno sprawy, to że zmuszanie Polaków do
    rejestracji uważam za kolejny przejaw bandytyzmu władzy. Nie wybieramy
    tych chciwych władzy bydlaków aby oni później nas terroryzowali na
    każdym kroku.

  • 13. Data: 2016-09-12 03:11:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 57d4fe45$0$646$6...@n...neostrada.pl

    > Nie wybieramy tych chciwych władzy bydlaków aby oni później nas terroryzowali na
    każdym kroku.

    Mów za siebie. :)

    IMO właśnie w tym celu wybieramy, by dać się terroryzować. :)
    [co mogę jeszcze złośliwego napisać?...]
    Władza zakupiła helikoptery i czołgi, odnalazła odwiecznego
    wroga tuż za granicą RP, straszy nieobliczalnym islamem...
    Fajnie będzie wyglądała konfrontacja Frankowiczów z władzą... :)
    [ale, ale... żeby nie pomyśleli, że wspieram Frankowiczów...
    wprawdzie mam długi, ale tylko podczas erekcji...]

    -=-

    Mnie podoba się ta rejestracja -- bo są bonusy.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 14. Data: 2016-09-12 19:10:38
    Od: Trybun <C...@j...ru>

> [...]
    > wprawdzie mam długi, ale tylko podczas erekcji...]
    >
    > -=-
    >
    > Mnie podoba się ta rejestracja -- bo są bonusy.

    Ty też mów za siebie. Lubisz być terroryzowany to głosuj na tych (np.
    "Narodowcy") którzy deklarują to że Cie zadowolą w pełni. A nie na
    oszusta który obiecuje wolność i swobodę a po dorwaniu się już do koryta
    robi dokładnie odwrotnie.

    Nie będzie żadnej konfrontacji.. Ja nie tylko Frankowiczów - żadnego
    zakamuflowanego złodzieja, który usiłuje się wymigać od wywiązywania z
    podjętych zobowiązań - nie popieram. Nie lubię firmy windykacyjnej
    "KRUK", ale chyba jeszcze bardziej tych z którymi ta firma ma do czynienia.

    No chyba żartujesz z tymi bonusami...

  • 15. Data: 2016-09-12 21:11:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

> [...]
    > minister mi grozi czy jakiś inni obwieś, że będę miał problemy, ale ...
    > miałem zarejestrować to zarejestrowałem a teraz sp... ode mnie.

    ---
    Po co miałbym koloryzować. Piszę jak jest. Może komuś wyjść szybciej, ale
    może i wolniej. Może ktoś inny napisze swoją relację.

    Z rejestracją w której sieci miałeś
    tyle problemów.
    ---
    A jakie to ma znaczenie. Tu chodziło o brak doświadczenia zarówno
    pracowników punktu rejestracji jak i mnie, brak czasu, brak punktu pod ręką,
    itp. Takie zwykłe sprawy, które zawsze przytrafią się i będą spowalniać niby
    prostą czynność.

[...]
    Nie wybierajmy w ogóle. Ci, których wybieramy nie będą robili tylko tego na
    co byśmy zagłosowali, ale także to na co byśmy w życiu nie zagłosowali. Jak
    już to należałoby głosować za sprawami. Ale i tak głosowanie nad każdą
    sprawą nie jest potrzebne bo sprawy nie dotyczą wszystkich by wszyscy mieli
    nad nimi głosować. Jak np ja idę do sklepu w niedzielę, albo nie idę, to po
    ...ja ktokolwiek inny albo kiedykolwiek indziej jeszcze miałby nad tym
    debatować. Są też decyzje małych społeczności, choćby rodziny. Ta sama
    kwestia. Oddawanie komuś władzy, które to oddawanie nie jest do niczego
    potrzebne. Więc mocno się puknijcie w głowę jak kolejny raz wpadniecie na
    pomysł pójścia na wybory powszechne.

  • 16. Data: 2016-09-16 18:53:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 57d6e189$0$652$6...@n...neostrada.pl

    > Ty też mów za siebie. Lubisz być terroryzowany to głosuj

    Nie głosuję.

    > na tych (np. "Narodowcy") którzy deklarują to że Cie zadowolą

    Seksualnie?

    > w pełni. A nie na oszusta który obiecuje wolność i swobodę a po dorwaniu się już do
    koryta robi dokładnie odwrotnie.

    Czyli -- obiecuje swobodę i wolność?

> [...]
    > z podjętych zobowiązań - nie popieram. Nie lubię firmy windykacyjnej "KRUK", ale
    chyba jeszcze bardziej tych z którymi ta firma ma

    Matce dałem pomarańczową SIMkę, aby miała za free dzwonienie.
    Zanim minie miesiąc -- postaram się o kolejną SIMkę na
    kolejny miesiąc. :) I tak aż do lutego... O ile zdołam
    i o ile matka zechce. :)

    Mnie starcza 30 minut miesięcznie z dziewicą.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 17. Data: 2016-09-16 19:04:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "re" nr71o2$fac$...@m...internetia.pl

    Trbun> Pomijam już tu sedno sprawy, to że zmuszanie Polaków do
    Trbun> rejestracji uważam za kolejny przejaw bandytyzmu władzy.

    A ja -- popieram, bo mam bonusy.

> [...]
    w niedzielę, albo nie idę, to po ...ja
    > ktokolwiek inny albo kiedykolwiek indziej jeszcze miałby nad tym debatować.

    Niedzielne zakupy to papierek lakmusowy. :)
    Próba (usiłowanie) regulowania ustawowego
    (i represyjnego do przesady -- łącznie z więzieniem)
    jest wynikiem powszechnie akceptowanej hipokryzji.

    Zamiast wietrzyć -- można po prostu sfałszować odczyt czujników. :)
    Nawet można ustawowo nakazać odczytywanie tego, co czujniki nie wykażą. :)

    Uczciwe społeczeństwo zezwoli na handel niedzielny, ale w niedzielę nie
    pójdzie do sklepÓW, czyniąc z niedzieli dzień poświęcony rodzinie i Bogu.

    Jak jednak poświęcić czas rodzinie, nie mając żadnej rodziny, lub mając
    jedynie substytut rodziny przypominający rodzinę jedynie z wyglądu?...

> [...]
    komuś władzy, które to oddawanie nie jest do
    > niczego potrzebne. Więc mocno się puknijcie w głowę jak kolejny raz wpadniecie

    Ja nie głosuję. :)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 18. Data: 2016-09-16 19:05:28
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-09-12 o 21:11, re pisze:

> [...]
    > władzy, które to oddawanie nie jest do niczego potrzebne. Więc mocno
    > się puknijcie w głowę jak kolejny raz wpadniecie na pomysł pójścia na

    No nie wiem. Ludzie są różni i różne rzeczy opowiadają czy piszą..
    Oczywiście nic takiego nie sugeruję jeżeli chodzi o ciebie, to było
    tylko pytanie.

    Nie bardzo wiem po co w tym wypadku doświadczenie pracownika. Np. w Play
    to jest to tylko wpisanie nazwiska imienia i nr pesel w specjalny
    formularz i wydruk.

    No jeżeli o mnie chodzi to mimo że nie jestem już młodzieńcem - na
    wyborach bylem raz. Było to po przeprowadzce na wieś, a samo głosowanie
    to wybór sołtysa. Ale czy to coś zmienia - samozwańcza banda takiego czy
    innego pokroju i tak mną pomiata jak im się tylko podoba.. Q*wa
    demokracja a`la polska rzeczywistość.

  • 19. Data: 2016-09-16 19:37:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "re" nr71o2$fac$...@m...internetia.pl
    >
    > Trbun> Pomijam już tu sedno sprawy, to że zmuszanie Polaków do
    > Trbun> rejestracji uważam za kolejny przejaw bandytyzmu władzy.
    >
    > A ja -- popieram, bo mam bonusy.

    tak tanio się sprzedajesz?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2016-09-16 19:41:11
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    Nie bardzo wiem po co w tym wypadku doświadczenie pracownika. Np. w Play
    to jest to tylko wpisanie nazwiska imienia i nr pesel w specjalny
    formularz i wydruk.
    ---
    Pozostaje klikać. I temu właśnie klikaniu pracownica nie podołała. Zapewne
    dlatego, że twórca witryny V nie podołał skonstruowaniu jej w intuicyjny
    sposób. W efekcie jak ja na nią wlazłem, po tym jak dowiedziałem się tutaj
    że też mogę, to popełniłem ten sam błąd. Podobnież pracownica nie wpadła na
    to że numer karty który jej podałem za krótki jest. Takie subtelności ze
    złożoności świata wynikające o których jak widać wielu się nie śniło na tej
    grupie.