  • 61. Data: 2011-09-22 09:44:58
    Temat: Re: Zapraszam do...
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > No to zrobimy tak, że każdy z nas będzie miał swoich ich i będzie lux.

    Dokladnie, tylko znowu widze, ze nie mozesz sie powstrzymac od sewowania
    swoich "teori" w temacie, jak sam zastrzegasz - poczytujac to sobie zreszta
    za jakas wspaniala cechce charakteru (co IMHO jest prawda, ale tylko w
    przypadku alkoholikow)- nie jest Twoja mocna strona, bo sam nie pijesz i z
    towarzystwa pijacego uciekasz.
    To zreszta juz masz "zdiagnozowane" na tej grupie: "Nie mam nic do
    powiedzenia w tym temacie, wiec sie wypowiem" :-)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 62. Data: 2011-09-22 17:04:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-22 11:44, Piotr Sz. pisze:
    > Dokladnie, tylko znowu widze, ze nie mozesz sie powstrzymac od sewowania
    > swoich "teori" w temacie

    Dopuść do myśli, że można dokładnie napisać to samo o Tobie jak i o
    każdym, kto śmie napisać cokolwiek. To jest grupa dyskusyjna i służy do
    wyrażania opinii. Jeśli ktoś myśli, że są to dogmaty i rozporządzenia,
    to powinien posprzątać sobie w głowie.

    --
    pozdrawia Adam
    /podobno z punktu widzenia śrubki każda nakrętka jest taka sama.../

  • 63. Data: 2011-09-22 17:58:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 22, 1:04 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Dopuść do myśli, że można dokładnie napisać to samo o Tobie jak i o
    > każdym, kto śmie napisać cokolwiek. To jest grupa dyskusyjna i służy do
    > wyrażania opinii.

    No to przeciez wyrazil swoja opinie.

    > Jeśli ktoś myśli, że są to dogmaty i rozporządzenia,
    > to powinien posprzątać sobie w głowie.

    Napisz, od kiedy zaczniesz sparzatac w swojej glowie.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 64. Data: 2011-09-22 18:23:04
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    > Pytanie tylko czy warto. Pewnych treści po prostu nie ma sensu oglądać
    > na małych ekranikach.
    > Moze jestem dziwny, ale gdy ktoś wyciąga smartfona żeby mi pokazywać
    > jakieś fotki, to uciekam.

    Niestety takie czasy. Muzyki już obecnie młodzież słucha głównie z
    mikroskopijnych głośniczków telefonów komórkowych. I często nawet sobie
    nie wyobrażają, ze może brzmieć inaczej:-(
    Obawiam się,z ę za kilka lat standardowym monitorem do oglądania i
    obróbki zdjęć będzie ekran telefonu komórkowego. Photoshop na Windows
    Mobile albo Androida... Brrr....:-(
    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 65. Data: 2011-09-22 18:27:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 20:23:04 +0200, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Obawiam się,z ę za kilka lat standardowym monitorem do oglądania i
    > obróbki zdjęć będzie ekran telefonu komórkowego. Photoshop na Windows
    > Mobile albo Androida... Brrr....:-(

    http://www.phonesreview.co.uk/2011/05/10/apple-ipad-
    adobe-photoshop-ios-apps-available/

    :-P

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 66. Data: 2011-09-22 18:30:03
    Od: mt <t...@i...pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Obawiam się,z ę za kilka lat standardowym monitorem do oglądania i
    > obróbki zdjęć będzie ekran telefonu komórkowego. Photoshop na Windows
    > Mobile albo Androida... Brrr....:-(

    Marek, ale to już jest! ;)
    http://www.photoshop.com/products/mobile/express/and
    roid

    --
    marcin

  • 67. Data: 2011-09-22 18:59:38
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-09-22 20:30, mt pisze:

    > Marek, ale to już jest! ;)
    > http://www.photoshop.com/products/mobile/express/and
    roid

    Cóż... Wygląda na to, ze degradacja świata postępuje szybciej, niż się
    spodziewałem:-(

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 68. Data: 2011-09-25 20:12:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Przyglądnąłem się raz jeszcze wersji XVGA i... nie dam się przekonać, po
    prostu za małe. Obecnie wszystkie przeglądarki w miarę poprawnie
    skalują, a na ogólną niewiedzę o tym fakcie zastosowałem... plasterek na
    stronie głównej i tyle musi wystarczyć.

    --
    pozdrawia Adam
    /zbankrutujmy w końcu wszyscy i weźmy się do roboty/

  • 69. Data: 2011-09-28 12:39:49
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > skalują, a na ogólną niewiedzę o tym fakcie zastosowałem... plasterek
    > na stronie głównej i tyle musi wystarczyć.

    Nawet ładnie to wygląda... ;-)

    [mr.]