eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapalanie z korbyRe: Zapalanie z korby
  • Data: 2017-02-15 13:36:12
    Temat: Re: Zapalanie z korby
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-02-15 o 13:03, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2017-02-15 o 09:10, viktorius pisze:
    >>>>
    >>> Sugerujesz że dzisiejszy silnik 0,9 litra i wyciągający 100KM
    >>> jest równie niskoprężny jak ponad czterolitrowy mający 85KM ?
    >>> Sprawdź sobie na ile różne mają stopnie sprężania.
    >>>
    >>
    >> Rozróżniasz tylko diesla od zapłonu iskrowego.
    >> Ale podział silników jest bardzie zróżnicowany, wyguglaj o co chodzi z
    >> silnikiem srednioprężnym, jak tam jest zapalana mieszanka
    >> paliwowo-powietrzna i dopiero wróć tutaj.
    >>
    > Kiedy ja to wiem. Pytanie czy ty wiedziałeś że stopień sprężania
    > miały niższy od silników z zapłonem iskrowym ?
    >
    >
    >
    Wiedziałem, bo podział nie jest ze względu na stopnie sprężania, tylko
    sposób zapłonu mieszanki.

    Wg tego podziału silniki niskoprężne, czyli z zapłonem iskrowym mają
    stopnie sprężania do ok 10-11, potem benzyna dostaje samozapłonu i mamy
    spalanie stukowe. Średnioprężne gdzie jest samozapłon dzięki wysokiej
    temperaturze gruszki zaczynają się ok ok 4, np Lanz Buldog.
    Ale dzięki temu mógł pojechać prawie na wszystkim co było w stanie się
    zapalić :)

    http://www.retrotraktor.pl/readarticle.php?article_i
    d=153

    http://www.retrotraktor.pl/readarticle.php?article_i
    d=1

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: