eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapalanie z korbyRe: Zapalanie z korby
  • Data: 2017-02-15 15:50:03
    Temat: Re: Zapalanie z korby
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-02-15 o 13:36, viktorius pisze:

    >>>> Sugerujesz że dzisiejszy silnik 0,9 litra i wyciągający 100KM
    >>>> jest równie niskoprężny jak ponad czterolitrowy mający 85KM ?
    >>>> Sprawdź sobie na ile różne mają stopnie sprężania.
    >>>>
    >>>
    >>> Rozróżniasz tylko diesla od zapłonu iskrowego.
    >>> Ale podział silników jest bardzie zróżnicowany, wyguglaj o co chodzi z
    >>> silnikiem srednioprężnym, jak tam jest zapalana mieszanka
    >>> paliwowo-powietrzna i dopiero wróć tutaj.
    >>>
    >> Kiedy ja to wiem. Pytanie czy ty wiedziałeś że stopień sprężania
    >> miały niższy od silników z zapłonem iskrowym ?
    >>
    >>
    >>
    > Wiedziałem, bo podział nie jest ze względu na stopnie sprężania, tylko
    > sposób zapłonu mieszanki.
    >
    > Wg tego podziału silniki niskoprężne, czyli z zapłonem iskrowym mają
    > stopnie sprężania do ok 10-11, potem benzyna dostaje samozapłonu i mamy
    > spalanie stukowe. Średnioprężne gdzie jest samozapłon dzięki wysokiej
    > temperaturze gruszki zaczynają się ok ok 4, np Lanz Buldog.
    > Ale dzięki temu mógł pojechać prawie na wszystkim co było w stanie się
    > zapalić :)
    >
    > http://www.retrotraktor.pl/readarticle.php?article_i
    d=153
    >
    > http://www.retrotraktor.pl/readarticle.php?article_i
    d=1
    >
    To czego nie rozumiesz że tak głupio się wcinasz ?


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: