eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapalanie z korbyRe: Zapalanie z korby
  • Data: 2017-02-16 14:08:15
    Temat: Re: Zapalanie z korby
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-02-15 o 21:32, Zenek Kapelinder pisze:
    > Nie wiem czy z zaplonem zarowym sa tlokowe silniki do statkow. Z reguly to dizle
    dwusuwy. Poza tym chyba sa i dizle chyba bezsuwy bo kola zamachowego nie maja. Rozne
    takie kafary z napedem spalinowym to tez dizle. Ciezar w rurze robi za tlok. Podnosza
    na bloku do gory i spuszczaja w dol. Jak jest na dole to zanim walnie w w dno tloka
    to wali w wtryskiwacz ktory jest jednoczesnie pompa. I zaczyna pracowac sam.
    >

    Gwoli ścisłości dodam, że jeszcze były silniki 3-suwowe (brak sprężania)
    oraz różnego rodzaju dwutłokowe, które mogły się obywać bez koła
    zamachowego - w rozumieniu "przedwojennym", czyli takiego o ciężarze
    połowy silnika ;)


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: