  • Data: 2012-02-03 16:48:14
    Temat: Re: Zamarzające szyby od środka
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" napisał w wiadomości grup
    yk.sail-ho.pl...
    > Ten typ tak ma. Tak jak koledzy mówili wymień dywaniki na gumowe,

    Mam gumowe

    > *dobrze* wywietrz samochód przed zamknięciem,

    Dziś po przyjechaniu do roboty zrobiłem mały przeciąg (otworzyłem na chwilę
    drzwi z przodu na rozcież) i 2 razy w ciągu dnia otwierałem drzwi kierowcy (na
    kilka minut). 0 efektu (postawiłem znowu przodem i tylna szyba zamarzła). O tyle
    problem jest ciężki, że nawet włączenie ogrzewania szyby nie roztopiło lodu
    (widoczne były wąskie paski).

    > sprawdź filtr powietrza,

    Jakieś pół roku temu był wymieniany.

    > oczyść wyloty powietrza z samochodu - są w bagażniku, po bokach (tam
    > gdzie się wozi apteczkę/trójkąt)

    Zrobię.

    > nigdy nie wyłączaj wentylatora i nie używaj obiegu zamkniętego.

    Obieg zamknięty nigdy nie został przeze mnie włączony. Wentylator wyłączam tylko
    na czas odpalania samochodu.
    Swoją drogą to zdążę dojechać do pracy/domu to silnik jeszcze porządnie się nie
    nagrzeje - to tylko 7 km, więc podróż zajmuje mi ok 12 min. Wskazówka
    temperatury ledwo drgnie. ;) Postawiłem dziś w garażu (pod blokiem) na cały
    weekend z otwartym oknem kierowcy.

    > A, i sprawdź czy Ci nic nie cieknie w okolicach nagrzewnicy.

    2-3 miesiące temu nagrzewnica była wymieniana. Jak mnie pamięć nie myli to tylko
    nagrzewnica była uszkodzona.