  • Data: 2013-05-11 12:08:09
    Temat: Re: Zakup samochodu z automatyczną skrzynią biegów
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    news:kmi4dc$64p$1@mx1.internetia.pl...

    > Miałem 13 lat Hyundaiem Pony, miał skrzynię KM175 od Mitsubishi, bardzo
    > byłem z niego zadowolony. Poszedł na złom tylko dlatego, że miał już 20
    > lat i blacharka mu się skończyła ;).
    > W Matrixie montowali skrzynie A4AF3 lub A4BF3, jak widzę to tylko tam
    > stosowane, za dużo o nich powiedzieć nie mogę.

    Dziękuję za odpowiedź.
    A po czym poznac Golfa z Jatco JF506E? W opisach Golfów często jest napisane
    Tiptronic, czy to ta skrzynia? Czy opisy na lewarku są jakieś
    charakterystyczne i pozwalające na identyfikację skrzyni Jatco?

    Mamy obejrzeć również Suzuki Wagon R+, Suzuki Alto i Nissana Micrę z CVT. Co
    o nich sądzisz?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba