  • Data: 2009-03-20 07:39:07
    Temat: Re: Zakup mini notebooka
    Od: " K" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Kosmowski <k...@k...net> napisał(a):

    > ** K <k...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Po prostu idź do kogoś kto takie coś posiada i zobacz ile się uruchamia. I w
    > którym miejscu się mijam z prawdą? Że 4GiB storage to jest za mało? System
    > zajmie Ci jakieś 2Gib, plik wymiany ok. 1GiB - zostanie Ci całe 1GiB na
    wolne
    > ruchy. Plik hibernacji po prostu się nie mieści... Ale jak rozumiem
    hibernacja
    > to zbytek?
    do nikogo nie musze isc bo mam w domu 701 i 900, sprawa jest przez Ciebie
    wyssana z palca. z pojemnoscia storage nie bede polemizowal, bo sa rozne
    potrzeby, mi osobiscie to wystarcza bo wiekszosc zasobow mam w otoczeniu
    sieciowym, a karta 16 gb naprawde na wiele pozwala.

    powiedz mi co mam trzymac na tym storage, pakiet corela, adoba, kompilatory?
    daj spokoj.

    ze stanu hibernacji nie ma prawa wstawac dluzej niz 15 sek przeciez to
    oczywiste. osobiscie restartuje system moze raz na 1-2 tyg., hibernacja
    to "normalka". na 701 mam 512 mb ramu i to wystarcza.

    > No, a mi się S10 z hiberacji podnosi 15 sek...
    >
    > Poza tym to zależy od tego co rozumiesz przez "uruchamia się" - jeżeli
    chodzi
    > Ci o moment wyświetlenia ekranu logowania to ok, jeżeli chodzi Ci o moment
    po
    > zalogowaniu w którym daje się normalnie pracować do dolicz drugie tyle.

    odnosze wrazenie, ze ludzie mysla ze celeron 900 w 700, 900 to celeron klasy
    P3, co jest oczywiscie bzdura.

    Wiesz, ja do Twojego S10 nic nie mam, zreszta nie znam nawet danych
    technicznych, ale kojarze, ze siedzi tam procek via, ktort w ogole jest
    daleko z tylu...